Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
anders moet je ze toppen, de bovenste nieuwe groeischeut eraf trekken tussen je nagels of gewoon afknippen met schaartje
ff te lui om terug te lezen maar ga je scroggen, onder tl is da aangeraden of je kan lst toepassen
lst is low stress training grof gezegd sm'en
eerst bijlage is men kleinste bloeiende plant deze dame was een NL en ze was 30 cm hoog afgebloeit
tweede bijlage VB van lst
Nee hoor, tegen dan zal je al wel struiken hebben. Vergeet niet dat een wietplant ook nog een eindje doorgroeit tijdens de bloei, sommige soorten zelfs tot drie-vier weken. Het is nog wel even tot 10 april, dus geen zorgen.
Ik heb uw topic doorlezen en blijkbaar heb je moeite ondernomen hen het juiste licht te geven!
Ze zien er voor mij (buiten wat lang) gezond uit.
Maar heb jij er een zwenkventilator op staan?
Als ze "wind" krijgen, dan wortelen ze zich beter en krijgen ze een bredere stam.
ze staan al lang dicht tegen de tl hoor
overlaatst zelfs bladje verbrand omdat zij een scheut kreeg denk ik en plakte er tegen
maar zo erg was het niet , al een geluk!
een ventilator heb ik nog niet gebruikt .
ik blaas er af en toe is naar .. haha!
haha mijne or bud heeft da ook al ne keer gehad , vandaag nie kunne kijke naar de plante dus het kan zijn dat hij zich nu weer tege de lampe heeft gedrukt .
achja int vervolg direct kort houde he iedereen maakt foute .
Comment