Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekje. Hulp nodig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stekje. Hulp nodig

Korting op 420shop
    Hallo

Ik heb 1 vrouwelijk stekje van een onbekende cannabis soort. Het is nu ongeveer 11cm hoog en heeft 2 internodes. Aan de bovenkant komen ook al 2 nieuwe blaadjes eruit. Het plantje is gezond. De 2 grootste blaadjes zijn donkergroen en de 2 nieuwe lichtgroen. Dit zal wel aan de voeding liggen.

Ik heb 2 60watt terarium lampen (Die hangen ook in het hok van mijn Australische hagedissen) boven het stekje gehangen op een hoogte van 40cm.

Het gewoon in potgrond gezet en geef het 24uur per dag licht. Het stekje staat gewoon op mijn slaapkamer.

Dit is mijn eerste plantje en ik denk dat ik al heel wat fouten heb gemaakt zou iemand mij nog wat tips kunnen geven?

Alvast bedankt!

Ozon

Re: Stekje. Hulp nodig

18/6 licht geven in de groeifase
    en bloeifase (latr dus) 12/12

Comment

Okay. Ik heb al zo'n automatische stroomregelaar met tijdklok aangeschaft. Dan zal ik hier vanavond maar eens mee beginnen.

Dankjewel

EDIT: wat ik ben vergeten te melden. Ik heb een thermometer in de grond gestoken en die geeft nu 24graden aan. Ik ga ervan uit dat het kwik van de meter word opgewarmt door de grond en niet door de lampen.
      Er is trouwens ook in mijn complete regio ook geen growshop in de buurt alleen tuincentra. Weet iemand een online growshop?

[HELP]Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan AUB, Grtz[/HELP]
      Last edited by westport; 17 May 2009, 13:18.

Comment

hoi,

leuk dat je een verslagje maakt

je kunt vanalles bestellen bij de online growshop van alien

greetz

Comment

Probeer Alien eens,
          She gives me the Blues ...

Comment

Ik zie vooral artikelen om gigantische sets cannabis tegelijk mee te kweken. Ik heb maar een heel klein beetje nodig (parituculier dus).

Dacht er nog aan om een soort van krachtvoer voor de plant te maken. Ook leek het me een goed idee om een emmer water naast het plantje te zetten om zeker in de wortelloze periode het vochtgehalte flink een boost te geven.
            Last edited by westport; 17 May 2009, 13:19.

Comment

Ik heb wat fotos gemaakt. Misschien kan iemand me nog tips geven. Ik denk nog niet dat het te zien is of het een mannetje of vrouwtje is (of beide)

M'n opstelling

Bovenaf

Misschien moet het laagste blad eraf. Het bovenste blaadje heeft een gaatje van 1mm.

s'Avonds gaat alles gewoon potdicht en komt er geen straaltje licht meer binnen. Ik maak me dus niet druk over een hermafrodiet. En ja de verwarming staat altijd uit. Zoals je kan zien is het toch heerlijk weer. Goede ventilatie is ook aanwezig. Het ijzerdraadje in de pot is om ervoor te zorgen dat de lampen erboven blijven hangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ozon View Post
                Ik heb wat fotos gemaakt. Misschien kan iemand me nog tips geven. Ik denk nog niet dat het te zien is of het een mannetje of vrouwtje is (of beide)
                Volgens mij zie ik bij de onderste oksel (1e foto) tog wel een kenmerkje van een wijfie. Kan je daarvan een cluse op maken en posten. En hoeveel weken is hij nou?

grtzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life View Post
                  Volgens mij zie ik bij de onderste oksel (1e foto) tog wel een kenmerkje van een wijfie. Kan je daarvan een cluse op maken en posten. En hoeveel weken is hij nou?

grtzz
                  Geef me 5 minuten dan edit ik deze post met de foto.

Comment

jow, he wel relax dat je zo snel trug post. houd dit ma ekkes in de gate miss dat er wel een paar poste heen en weer gaan

grtzz

Comment

Beter kan ik het niet krijgen. Hoe oud het plantje is? Ik zou het eigenlijk niet weten Ik schat dat het 1weekje is maar ik ben geen expert. Ik heb een aansteker ernaast gezet en het plantje komt er net 2cm bovenuit. Zo oud is ie dus nog niet.

Edit: Ik kon de 'bovenaf' foto nog uitvergroten

Last edited by westport; 17 May 2009, 13:19.

Comment

m oke dan zal het misschien uitlopers zijn i.p.v kenmerk van wijfie. ik dacht dat ie al wat ouder was haha. Weet je zelf hoe je man/vrouw kan herkennen? Anders kun je dat op dit forum ergens trug vinden staat erzeker op!!!! dan kun je ff zelf goed kyken en miss al iets concluderen

k zie trouwns op deze foto aleen een blad en niet goed de onderste oksel (waar de steel zich splitst)

grtzz

Comment

Ja iets met zaadzakjes=mannetjes en vrouwtjes=wiet (ja gewoon wiet ik weet wel hoe het er uit ziet)
                          Last edited by westport; 17 May 2009, 13:25.

Comment

Lees anders dit even door. Want aan de steel kan je herkennen op een vroeg tijdperk of man of vrouw is. http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html Lees dat maar eens en post dan maar even wat je denkt. Ik denk aan de 1e foto te zien dat het wel eens een vrouw kon zijn maar het kan ook goed beginnende steeltjes zijn. geen idee zogoed kan je dat van die foto niet zien

Je plant ziet er goed uit. wat je zegt dat karteltjes omhoog gaan staan valt tog wel mee kan anhans moeilijk zien op de foto.

grtzz
                            Last edited by sneeper4life; 11 May 2009, 15:46.

Comment

De karteltjes van het onderste blaadje wijzen een beetje omhoog. Is dit een teken van uitdroging en moet het blaadje eraf?

Het blaadje hangt ongeveer maar 1 of 2cm vanaf de bodem. Ik denk dat dit zoiezo te laag is en zorgt voor uitdroging. Maar ik ben niet de expert.

Wat ik ook 100% zeker weet is dat dit stekje geen wortels heeft. ik heb het pas 2 dagen geleden in de grond gestoken. De bovenste 2 blaadjes die je ziet zijn er afgelopen nacht bijgekomen
                              Het is nog niet te zien of het een vrouwtje of mannetje is. Ik draag een bril met de verkeerde sterkte heb nergens een vergrootglas bij de hand en de haartjes onder de okseltjes zijn misschien maar 1.5mm lang
                              Last edited by ozon; 11 May 2009, 15:48.

Comment

Bezig...
                              X