Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hermafrodiet of mannetje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hermafrodiet of mannetje?

    Korting op 420shop
    jow gasten, kheb probleempje(denk ik)...
    khoop dat de foto jullie duidelijk genoeg is want scherper kon echt niet aangezien het nog niet zo heel groot is.
    en voor de duidelijkheid, komt dit spruitje uit feminized monster seed van EVAseeds.

    en moet ie eruit of niet?
    Attached Files
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---
    _______________

    #2
    Re: hermafrodiet of mannetje?

    Dit is een hermafrodiet, wat je kan doen is de mannelijke bloemen (ballen) verwijderen of de gehele plant uit het hok halen voor ze de rest bestuift, haal je enkel de mannelijke bloemen (ballen) weg moet je steeds attent zijn naar nieuwe mannelijke bloemen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: hermafrodiet of mannetje?

      R.I.P. weg dermee, heb "het" gisteren uit de kast verwijderd.

      met tegenzin natuurlijk,"het" stond just zo schoon te lachen iedere keer ik de kast open trok :-p
      ______Grtz______
      ---Canna_Loop---
      _______________

      Comment


        #4
        Re: hermafrodiet of mannetje?

        Mensen ik ben nieuw op dit forum.. Vroeger nog gechat op vorige weedforums..

        Ik had tijdje geleden hele boel feminised zaden gezaaid.. alles bleek wel ok te gaan tot ik nu plots na mijn verbazing zie dat ze naar mijn mening allemaal herma zijn..
        Zie ik de juiste kenmerken?
        meeste waren nochtans sweet seeds maar die zijn nu ook de lul vrees ik..
        Maar had ook royal queen seeds mee... heeft iemand al slechte ervaringen gehad met dat merk?

        Anders zoja dan gooi ik ze allemaal buiten jammer van alle tijd maar ik wil niet de nieuwe kleintjes ook herma of mannetje zien worden..
        Nochtans eerst bij geen enkele van de planten herma kenmerken gezien..
        maar nu is de vertakking ook nietmeer wat normaal geacht wordt voor een 100% vrouwtje. Graag hulp dankje

        Comment


          #5
          Re: hermafrodiet of mannetje?

          dit zijn de fotos als het nu lukte..
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: hermafrodiet of mannetje?

            Oorspronkelijk geplaatst door berend View Post
            Zie ik de juiste kenmerken?
            heeft iemand al slechte ervaringen gehad met dat merk?

            maar nu is de vertakking ook nietmeer wat normaal geacht wordt voor een 100% vrouwtje. Graag hulp dankje
            jow berend, volgens mij zijn dit toch wel vrouwtjes hoor,ik zie allesinds geen mannelijke balletjes hangen.

            en die vertakking heb ikzelf bij 1 van men plantjes ook,kan dit dan een voorteken van hermafrodities zijn?
            ______Grtz______
            ---Canna_Loop---
            _______________

            Comment


              #7
              Re: hermafrodiet of mannetje?

              ja het probleem is ik heb dat bij al men plantjes...
              en die balletjes groeien nu al zon draadjes uit.. dit bestuift toch?
              Dus ik vrees dat het al telaat is om nu nog balletjes te verwijderen ...
              en allemaal bestuift sommige takken schieten nietmeer gelijk ... eens links, dan recht normaal bij vrouwtjes is dit steeds zelfde plek als je me begrijpt
              beter weggooien dan? als er nieuwe lowriders bij komen te staan voor die ook allemaal bestuifd zijn.. gr thx hoor

              Comment


                #8
                Re: hermafrodiet of mannetje?

                Oorspronkelijk geplaatst door berend View Post
                en die balletjes groeien nu al zon draadjes uit.. dit bestuift toch?
                zou je nog es een foto kunnen doorsturen, want dit zijn volgens mij echt wel 100% vrouwelijke plantjes he...

                de vrouwelijke haartjes komen idd ook uit eivormige balletjes maar er is een groot verschil zenne....
                zou je es een duidelijke foto kunnen opzetten van een internode met hermafrodetiese ballen?
                ______Grtz______
                ---Canna_Loop---
                _______________

                Comment


                  #9
                  Re: hermafrodiet of mannetje?

                  anngezien hier niet meer word gepost mag deze dicht van mij
                  ______Grtz______
                  ---Canna_Loop---
                  _______________

                  Comment


                    #10
                    Re: hermafrodiet of mannetje?

                    Ja sorry canna loop ben wat druk in de weer geweest! met andere zakens dan..
                    Heb ze dan maar laten groeien want idd slecht enkele van die balletjes waren mannelijk maar ik heb er van vele plantjes ze allemaal afgedaan en dat remt ernorm de groei af nou ja das ook weer geleerd..
                    Nu om de een of andere reden hebben de lampen ik denk zo'n 10dagen 24uren aangelegen... misverstand daarom groeiden die plots zo vreselijk!
                    Nu het was al lang geleden en het wordt toch tijd dat ik eens een nieuwe lamp hang...
                    bedankt voor je hulp

                    Comment


                      #11
                      Re: hermafrodiet of mannetje?

                      Welke zaadbank waren ze berend?

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: hermafrodiet of mannetje?

                        sweets seeds! maar deel ook royal queen seeds.

                        Comment


                          #13
                          Re: hermafrodiet of mannetje?

                          Oorspronkelijk geplaatst door berend View Post
                          Ja sorry canna loop ben wat druk in de weer geweest! met andere zakens dan..
                          Heb ze dan maar laten groeien want idd slecht enkele van die balletjes waren mannelijk maar ik heb er van vele plantjes ze allemaal afgedaan en dat remt ernorm de groei af nou ja das ook weer geleerd..
                          Nu om de een of andere reden hebben de lampen ik denk zo'n 10dagen 24uren aangelegen... misverstand daarom groeiden die plots zo vreselijk!
                          Nu het was al lang geleden en het wordt toch tijd dat ik eens een nieuwe lamp hang...
                          bedankt voor je hulp
                          geeft nx, ben hier ook niet elke dag/week
                          en idd als ze op 24 staan zonder weet daarvan, dan heb je nog geen probleem maar ze doen al het onverwachte :-p
                          graag gedaan voor de rest... hoe gaat het er trouwens nu mee?
                          ______Grtz______
                          ---Canna_Loop---
                          _______________

                          Comment


                            #14
                            Re: hermafrodiet of mannetje?

                            kheb 2 plante hier staan.. een heeft er al redelijke toppe met weinig blad andere alleen maar blad! welke is het mannetje en/of vrouwtje?

                            Comment


                              #15
                              Re: hermafrodiet of mannetje?

                              die met die toppen is vrouwtje.
                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X