Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
help plantenkeuze
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: help plantenkeuze
liever geen lowryder plantje, want ik mag er maar 1 zetten en voor 15 gram ofzo doe ik het zelf liever niet. Ik heb op een ander forum wel al gezien dat er bepaalde soorten zijn die minder ruiken dan andere. En als ik mijn plantje geregeld eens top zal hij toch ook laag blijven?
Comment
-
Haze soorten ruiken minder sterk.
GrtzLast edited by westport; 20 May 2009, 14:00.
Comment
-
* Haze-soortjes zijn Sativa's , die worden toch redelijk groot.
*In een kast zetten met een spaarlamp of LED fzu. Maar ik zou toch geen te kleine kast maken als je Haze gaat zetten
GrtzzzTake a look at my Ice-Cold-Killers!
Comment
-
* Haze-soortjes zijn Sativa's , die worden toch redelijk groot.
Als je haze zou zetten, zou ik ze volledig uit toppen (fimmen) ook de zij vertakkingen. En 2 weken voorgroei.
ah ze worden dus wel groot? dus moet ik kijken voor een indica plant? welke is aan te raden en hoe groot word hij ongeveer? Ik zal ook geregeld toppen.
En wat kan ik doen om de plant een goede nachtrust te geven?
In de bloei geef je de planten 12 uren licht en 12 uren donker= volledig donker altijd goed controlen als er geen vals licht naar binnen komt, de lichturen moeten aan eengesloten zijn.
Eens je de klok op 12/12 zet word het Bloeihormoon in werken gesteld duurt van meeste soorten 2 tot 3 weken (planten met al voorbloei duurt minder lang).
Mss is het handig om eens in onze cannabis database rond te neuzen.
Cannabis Soorten Database
Hier wat meer informatie voor het toppen van je plant.
GrtzLast edited by Jointjedraaien; 23 September 2010, 05:02.
Comment
-
Ik denk dat ik de ideale plant heb gevonden: Arjan haze #3
tis een haze soort (minder geur) en het is een kleine plant
kan ik eventueel ook een tl lamp combineren met zonlicht? In de kamer schijnt de zon pas binnen om 13uur, misschien dat ik dan 's ochtends een tl lamp kan laten branden zodat het plantje veel licht krijgt
Comment
-
Ja hoor kan je zeker en vast doen!
Maar als je het jonge plantje direct buiten zet, zet je hem een paar dagen in de schaduw, anders schrikken de planten zich rot, noemen we ook afharden van de plant.
Wel als je het plantje buiten zet, je licht uren respectren!
Is een prima soortje die je hebt gekozen men dunkt
GrtzLast edited by westport; 20 May 2009, 14:06.
Comment
-
Kben bang dat het niet zal lukken om een gewone plant te kweken, kben namelijk elke week 3 dagen weg van huis en er kan niemand de kamer volledig donker maken. Kben bang dat men plant dan teveel zal stressen door het licht snachts want er passeren veel auto's. Kdenk dat het daarom beter is om toch een snow ryder te nemen. Die kunnen er beter tegen denk ik? Ik heb gelezen dat die ook kunnen overleven als er constant licht is, of is dit niet zo?
grtz wouter
Comment
Comment