Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei?

    Korting op 420shop
    Het blijkt dat ik stekken heb gekregen met kennelijk een hoog gehalte Sativa, want na 4 weken groei en twee weken bloei zijn ze inclusief pot van 30cm 1,5 meter hoog. Dat is kritiek aan het worden aangezien ze nog maar 45 cm van mijn 600 watt lamp hangen......

    Mijn lamp heb ik steeds op 60 cm gehad vanaf het begin en mee laten verhuizen. Verder heb ik nu een fan op de lamp gezet om de ergste hitte gelijk te verspreiden

    Ik heb een aantal vragen:

    Gaan mijn planten nog langer doorgroeien en wat mag ik verwachten?
    Is de afstand van 45 cm te kort en moet ik maatregelen treffen?
    Welke maatregelen kan ik nog meer treffen dan bv 'evacueren' naar een noodruimte in bv de schuur?

    Dank
    Last edited by Fashim; 20 May 2009, 20:22. Reden: Typo

    #2
    Re: HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei

    Wat is Sati?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei

      Hij bedoelt dat hij een extreme sativa plant heeft en dus een langbloeier, ze zijn na 2 weken bloei al te hoog en ze moeten er mesch nog 12 weken bloeien.

      Comment


        #4
        Re: HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei

        Hoi Fashim

        Sativa groeid nog minimaal 3 weken door in de bloei, dus die van jou zal er nog wel een stukje bij gaan groeien..Om het hoogte probleem op te lossen kun je de hoofdtop omknakken..zou er dan wel een touwtje omheen binden anders staat ie binnen een dag weer rechtop..Niet bekend met knakken ??..knijp op het punt waar je de top wil knakken de stam eerst in elkaar zodat als je de top knakt deze niet afbreekt..zoals ik eerder al zij moet je de top met behulp van een touwtje of ijzerdraadje zo binden dat de top niet verder als horizontaal terug kan komen.. Het voordeel hiervan is dus dat je de hoogte weer een beetje vrij krijgt en de zijtakken zullen zich beter gaan ontwikkelen.

        Gr,
        NNS

        Comment


          #5
          Re: HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei

          Eens de plant de voor bloei voorbij is gaan ze idd nog een groeispurt krijgen van 14 dagen.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei

            Dus nadat ik ze in de bloei zet en ik de duidelijke tekenen van geslacht op ga merken, kan ik nogmaals een groeispurt verwachten van de dames?

            Of bedoel je dat ze in de eerste weken van de bloei nog een flink stuk doorgroeien?
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #7
              Re: HELP, Hoe lang groeien planten nog in de bloei

              ja als je ze in de bloei zet dan groeien ze nog ongeveer 2 weken door ja

              niet vanaf dat je het geslacht ziet

              Comment

              Bezig...
              X