Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tips voor een beginner

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tips voor een beginner

    Korting op 420shop
    ik woon nog thuis en ik heb het voor elkaar dat ik dat ik 2 plantjes mag.
    zoon 2 weken geleden heb ik enkele zaaden ontkiemd en na het ontkiemen in de grond gestopt van een potje. dat potje afgedekt met huishoudfolie en gaatjes er in geprikt goed warm gehouden voor het raam met de zon en met een lamp. toen hij boven kwam plastic er af gehaald en regelmattig bevochtigd. plantje groeide goed tot hij ongeveer 6 cm was toen groeide hij naar het licht van mijn lamp en had het nu in mijn 2e kledingkast gezet die is zo goed als leeg en toen kon de lamp hoger. toen heb ik een paar drukke dagen gehad en neit echt op de plant gelet en is toen omgevallen waarscheinlijk niet op tijd overgepot naar een grotere zodat ik hem ook iets dieper kon planten.

    btw heb in de kast geen ventilatie was dat een probleem? heb er een lamp opstaan maar dat is als het goed is geen tl lamp maar een gewone maar vriend van me zij dat dat wel kon alleen heb geen zin voor veel planten. plant was op kamer tempratuur met lamp iets warmer en als hij voor het raam stond, stond het raam op een kier dus af en toe op buiten temp.

    tips hoe ik het de volgende keer beter kan doen
    en dingen die ik echt moet weten voor ik begin?



    #2
    Re: tips voor een beginner

    Wat voor lamp heb je gebruikt en hoe hoog hing die ? Als je een gewone gloeilamp gebruikt hebt, ligt daar je probleem. Deze geeft niet het juiste licht af, waardoor je plantje gaat strekken op zoek naar licht en kiept dan om. Volgende keer een andere lamp gebruiken of buiten planten.
    Last edited by Flip Hasjkip; 20 May 2009, 22:22.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: tips voor een beginner

      jah, heb je hem water gegeven
      volgens mij is die huishoudfolie vanaf begin mei niet meer nodig hoor, bij mij was het gewoon overdag onder tl en s' nachts de deur dicht. 's morgens was het dan 18 graden dus dat is niet zo erg...

      Comment


        #4
        Re: tips voor een beginner

        Ehm wel is aan gedacht dat hel het huis zou kunnen afbranden een warme lamp in je kast ophangen??
        Je zou je plantjes ook gewoon buiten kunnen zetten je moeder heeft er toch geen problemen mee?
        Planten hebben voldoende licht en zuurstof nodig
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: tips voor een beginner

          hallo mensen ik heb een g-tool 1200 eerte kweek was niet geweldig175
          wie heeft er tips voor mij wat ik het beste kan doen ik ben een beginner en weet er bijna niets van.Ik heb well gehoord dat je er 1k zou kunnen afhalen . Graag wacht ik op een of meerdre tips of antworden. gr marielabiel

          Comment


            #6
            Re: tips voor een beginner

            tips om het te leren?
            Zoek functie!
            Nee, serieus, alles wat je wilt weten is al een topic over gemaakt.

            Comment

            Bezig...
            X