ik heb net een hallogeenspot op mijn planten gezet,om ze in bloei te zetten-mag ik ze nu dezelfde hoeveelheid water blijven geven als tijdens de groeiperiode
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel water geven als de plant in bloei staat?
Collapse
X
-
Re: hoeveel water geven als de plant in bloei staa
Nou ik geef ze in dat stadia 300ml om de 2 dagen, moet je zelf wat ondervinden en eens voelen met je vinger als je medium nat of droog is.
Mss eens kijken om andere lamp te hangen, die dat jij hebt geeft niet de juiste spectrum af en geeft droge warmte af.
Grtz
-
nie te veel nie te weinig, maar beter te weinig dan teveel, je wortels gaan dan zoeken achter water. je kan de vochtigheid meten door je pot eens op te heffen. als je zoveel water geeft dat het onderaan uit je pot loopt is het veel te veel ook.
gtzz
Comment
-
hoeveel is elke keer anders,dat hangt van het klimaat van het hok af enz...
ik kijk vooral naar de plant,als hij hangende bladeren vertoont dan geef ik water!
zo niet,dan wacht ik nog een dag!
ik geef normaal gezien om de dag water en de dag erop voeding (als de planten al voeding nodig hebben),
kijk vooral naar je bladeren,dan leer je op den duur wel om te zien of ze water nodig hebben of niet...
grtzzz
Comment
-
de plantjes zijn nu ongeveer 55cm. en ik geef ze nu rond de 2 a 300 ml water per dag. het klimaat in de tent is meestal zo rond de 22,23,24 graden soms iets hoger of iets lager ( als de lamp uit is).
Mijn bladeren zien er nu echt klote uit, 'k heb last van spint. en ben nog aan het w8en op m'n roofmijten
Als er nieuwe blaadjes opkomen, worden ze heel snel geel.... Komt dit omdat ik te weinig water geef ? of ook door de spint ?
foto
Comment
Comment