Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek
Oorspronkelijk geplaatst door jointventure View PostBeste collegakwekers!
Eindelijk het vrouwtje overtuigd en nu kan ik eindelijk mijn nieuwe hobby ten uitvoer brengen...
Oorspronkelijk geplaatst door jointventure View PostNu zat ik te denken om daar 2 x 400 watt natriumlampen in te hangen en een stuk of 16 geraniums, beginnend met stekjes.
Ik vind 2 x 600 watt namelijk een beetje teveel, ivm warmte etc. Of zouden jullie 1 x 600 watt aanraden?
Verder kun je voor een standaarsetup genoeg vinden op youtube. Succes!
Graag
Mzlnode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
-
Jou vraag staat nu in de juiste sectie!
Zou idd opteren voor 2x400w, de afzuiger die het best past bij die lampen is een Ventilator - Fan RVK Lti diam 150 mm 42.425m3
Zeker je ventilator niet vergeten, zorgt voor goede lucht circulatie voor de planten en blaast de droge warmte van onder je lampen.
Grtz
Comment
-
Bedankt Westport!
Ik was vandaag ergens en toen werd me verteld dat ik het beste een geboxte afzuiging kan gebruiken, lekker stil, met capaciteit van 475m3, zou dat genoeg zijn voor mijn hokkie? Hij vertelde me dus om 2 of drie gaten in de onderkant van de kast te maken waardoor verse lucht komt als aanvoer, afsluiten met muggegaas en voila.... hij adviseerde me een filter van 75cm.
Ben benieuwd of dit dus de beste optie is voor mijn geraniumkas, ik overweeg wel om dit te doen... het klinkt in ieder geval wel goed....
Ik weet alleen nog niet hoeveel plantjes ik erin moet gaan zetten, iemand een idee?
bedankt alvast en ik hou jullie op de hoogte!
Comment
Comment