Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help, me plantjes worden TE groot:$

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help, me plantjes worden TE groot:$

Korting op 420shop
    hoooi,

ik heb een probleempje, ik heb me plantjes na de derde week in de bloei gezet.. de 12/12 cyclus dus maar nu is het zo dat ze nog steeds doorgroeien in lengte... en al totaan de lamp die op 1 meter 80 hangt.. kan dus niet verder meer omhoog... de topjes beginnen al te komen dus mag niet meer toppen denk ik

ze komen nou ongeveer tot 10 a 15 cm onder de lamp... neem aan dat dat te warm is

wie helpt me??

groetjes Topproducties!
    Last edited by bobo; 24 June 2009, 06:53.

Re: help, me plantjes worden TE groot:$

met je vingers de planten op gelijke hoogte fijnknijpen en dan gaan ze hangen!

nadien komt er een bult op de plooi gegroeit en blijven de planten zo staan en kan je lamp weer naar beneden...

grtzzz

Comment

Heb dit probleem ook gehad. Je kan een aantal dingen doen:

1 Knakken zoals reeds geadviseerd.
      2 Cooltube gebruiken scheelt ook en is gezien de lange tijd die je nog te gaan hebt ook zeker aan te raden.
      3 Meer stikstof in je voeding; schijnt de groei te remmen, maar heb ik zelf niet uitgeprobeerd
      4 Warme lucht direct onder je lamp gelijk wegblazen dmv ventilator
      5 Lamp met minder wattage gebruiken
      6 Planten naar de buitenkant van je kast verplaatsen
      7 Als je stekken hebt gekocht en niet zelf hebt ontkiemt: GS vriendelijk verzoeken om te melden dat ze je Sativa stekken verkopen ipv Indica....

Maar er is leven na de dood, kijk maar: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t5484.html

Succes

Fashim

Comment

1) Je kunt knakken (de steeltjes eerst wat plat duwen met de vingers, dan voorzichtig overplooien in een hoek van 90C of groter dit heb ik men vorige kweek toegepast om een gelijk veld te creeeren), buigen (is de plant door koordjes of ander materiaal dwingen om ze te buigen en mss elke dag de plant iets dieper buigen dit heeft als voordeel t.o.v. knakken dat de plant veel minder stressed)

2) Je kunt ze enkele dagen nog korter licht geven bv 8 uren en erna terug 12u dat breekt de groei

3).. kan er effe niet opkomen maar er zijn nog trukken

niet doen: extra stikstof geven, een plant gebruikt stikstof om te groeien, daarom dat er in groeivoeding meer stikstof zit dan in bloeivoeding.
        Kijk maar es naar de NPK waardes op je voeding
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

je kan in nood nog toppen tot de tweede week bloei zonder schade aan je plant .

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
            1) niet doen: extra stikstof geven, een plant gebruikt stikstof om te groeien, daarom dat er in groeivoeding meer stikstof zit dan in bloeivoeding.
            Kijk maar es naar de NPK waardes op je voeding
            Ok, weer wat geleerd!

Comment

super vet allemaal, heb de meeste getopt en nu viel er me een 2tal kleine spinnewebjes op met daarin heeele kleine oranje/geelige spikkeltjes die bewogen

wat the fuck is dit en hoe haal ik t weg

me bladeren zijn bijna allemaal bestippeld valt me op ( aal eerder maar dacht dat t de voeding was of water )

gegroet!

Comment

das nie best kijk hier eens rond

sigpic
                Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door topproducties View Post
                  super vet allemaal, heb de meeste getopt en nu viel er me een 2tal kleine spinnewebjes op met daarin heeele kleine oranje/geelige spikkeltjes die bewogen

wat the fuck is dit en hoe haal ik t weg

me bladeren zijn bijna allemaal bestippeld valt me op ( aal eerder maar dacht dat t de voeding was of water )

gegroet!
                  ALARM

SPINT

Comment

Bezig...
                  X