Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niet groeien +gele bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    niet groeien +gele bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben Yoep

    ik ben sinds kort bezig met 2e binnen kweek eerste is helaas mislukt heb het opgeruimd maar nu heb ik weer het zelfde probleem ze krijgen gele bladern en stoppen met groeien. Kan iemand mij vertellen waardoor het zou kunnen komen ?

    Hier onder wat gegevens

    afzuiging werkt op temp. er kom genoeg verse lucht overdag en fentilator werkt dag en nacht maar misschien iets te groot.

    1e dag temp 24 lv 67-85 1 lamp 400w 1,4 m. alleen water
    nacht temp 22 lv 70-98
    2e dag temp 26 lv 58-82 2lamp 400w 1,3 m.
    nacht temp 23 lv 68-89
    3e dag temp 27 lv 57-83 2lamp 400w 1,3
    nacht zelfde
    4e dag temp 26 lv 63-83 2 lamp

    #2
    Re: niet groeien +gele bladeren

    tkan zijn dat je medium te zwaar is bv als je batmix gebruikt.je plantje verbrand dan als t ware.ook kan t zijn dat je teveel water geeft.je plantje krijgt dan ook tekorten omdat zij haar voedingstoffen niet of niet voldoende kan opnemen

    Comment


      #3
      Re: niet groeien +gele bladeren

      Medium zou goed zijn het is geen batmix. Ik heb alleen de eerste dag water gegeven en de vierde dag met 1/2 wortelstimulater+water

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: niet groeien +gele bladeren

          die wortelstimulator is een ph bom!als je dit gebruikt gaat je ph skyhigh,dus best niet te vaak meegeven .en in de goede verhouding

          Comment


            #6
            Re: niet groeien +gele bladeren

            Medium is eigenmerk supermix zou goed zijn voor groei en bloei ik hoefde alleen water+wortelstimm. Te geven voor de eerste 10 dagen

            Comment


              #7
              Re: niet groeien +gele bladeren

              Zou het aan temp. Kunnen liggen 26/27 graden of fentilator die een beetje te groot is en konstand aanstaad

              Comment


                #8
                Re: niet groeien +gele bladeren

                Moest je es een foto posten dan kunnen we al veel meer zien + welk water gebruik je? hou je rekening met PH EC? Spreken we van planten uit zaad, stekjes?
                Zet gewoon alle info erbij die je weet, alle beetjes helpen om de fout te vinden

                Je temperatuur is goed als je twijfelt aan je vent dan richt je die gewoon niet rechtstreeks op de planten

                Voor de moment geel wordende bladeren geen groei, zijn de plantjes al enkele weken oud --> te weinig stikstof wss maar dat is niet zeker als je zegt dat je een supermix gebruikt (wat bedoel je met eigen merk???) edit: niet van toepassing had maar nadien gezien dat het over jonge plantjes ging

                Die van Bio bizz bevat te weinig magnesium wat ook op gele bladeren doelt

                + je praat maar over 4 dagen, zijn je plantjes maar 4 dagen oud? Dan mochten ze nog bijlange niet in de supermix staan maar eerst enkele dagen tot een week in stekgrond daarmee bedoel ik grond waar geen voeding in zit, bij zeer jonge plantjes kan alle voeding (-> is niet gelijk aan supplementen zoals wortelstimulator, enzymen) dodelijk zijn!!

                @Markster: die wortelstimulator is een ph bom? Ik heb die van Canna, Bio Bizz en van BAC al gebruikt. Geen van allen beinvloed men ph merkbaar en sinds ik men ph-meter gekocht heb gebruik ik die bij elke watergift. Ik gebruik wel enkel wortelstimulator als ik verpot

                PS: de lamp mag er wel wat dichter ophangen, ik start op een meter en zak elke dag een 5 a 10cm
                Last edited by Smoking Fifi; 14 July 2009, 04:18.
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #9
                  Re: niet groeien +gele bladeren

                  @smoking fifi de wortel stimulator wat ik gebruik is rhyzotonic en dit is dus echt een ph bommetje!misschien idd bij andere merken niet zo .maar dit is mijn ervaring

                  Comment

                  Bezig...
                  X