Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

    Korting op 420shop
    kheb afgelopen zondag mijn ontkiemde big bang zaadje in de aarde gestopt, alles liep soepel. Maar, nu zie ik dat hij het dopje van het zaadje nog op zijn kopje heeft....wat te doen?

    - lekker laten gaan, lost zichzelf op
    - helpende hand geven en dat dopje eraf hale

    ik weet namelijk niet of ik dat doppie er zomaar af kan trekken, en ik heb ook al van andere mensen met big bang hetzelfde probleem gehoord..
    Heeft er iemand misschien bruikbare tips voor me?

    Grtz, Binu

    #2
    Re: Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

    Gewoon nog even laten zitten,
    Ik had r ook 2,zijn er na een paar dagen vanzelf afgegaan.
    Zeker niet eraf gaan trekken,hooguit voorzichtg "helpen",maar nu nog niet.

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

      In het schelpje zitten voeding stoffen voor de jonge zaailing, ff geduld en het komt er van zelf af. Moght het geen geval zijn mag je wat helpen maar wees voorzichtig.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

        Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
        Gewoon nog even laten zitten,
        Ik had r ook 2,zijn er na een paar dagen vanzelf afgegaan.
        Zeker niet eraf gaan trekken,hooguit voorzichtg "helpen",maar nu nog niet.

        Grts
        Daniella

        ooow super chill, bedankt! dit geeft me al genoeg vertrouwen om gewoon zo door te gaan.

        Comment


          #5
          Re: Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

          naja kheb hem nu eraf gehaald, maar het ziet ernaar uit dat hij het niet gaat redden...
          hij hing al met zijn koppie naar beneden omdat dat zaadje er nog aan zat, maar nu zie ik dus dat dat boogje heel dun en uitgedroogd is...
          wat zeggen jullie? nog ff afwachten of zal ik het met een ander zaadje proberen?

          Comment


            #6
            Re: Zaadje op z'n kop? Greenhouse Big Bang

            High Bino.

            Tja klink niet echt goed dun en verdroogd. Zou het wel nog even aankijken maar ook al een nieuwe kiempoging doen. Het kan zijn dat je erg droge zaden hebt. Probeer eens de waterkeimmethode. Je legt de zaden eerst 24 uur in een glaasje gedestilleerd water of spau blauw, zodra de zaden open gaan verder ontkiemen tussen natte watten of keukenpapier in een schaaltje met folie erover (enkele gaatjes prikken) en int donker zetten.

            Als je kiem met de help op geboren word. eerste instantie niks aan doen maar als het er na 24 uur nog op zit. kun je heel voorzichtig met duim en wijsvinger een heel klein beetje druk aan de zijkante van het zaadje uitoefenen, (zoals je een pinde opent). let wel goed op dat je niet aan het zaadje trekt want dan beschadig je de wortel

            Veel succes

            Comment

            Bezig...
            X