Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

suikerwater?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    suikerwater?

    Korting op 420shop
    ik ga binnenkort 1 van mijn 2 vrouwtjes planten in bloeizetten onder een gloeilamp en soms 15minuten zonnenbank licht. is het handig om in de bloeiperiode suikerwater te geven? gewoon 2 theelepeltjes met 400ml water mengen voor 1 plant. ik heb het trouwens ook gewoon toen ze in de groei waren ongeveer 6keer heb ik ze suikerwater gegeven. Ik las ook dat je in de laatste week van de bloei alleen water moet geven en geen voeding (ik heb bio nova dat naar sammiak ruikt ofzo) dan kan je tog ook wel suikerwater geven?
    thx
    greetz thozzz

    #2
    Re: suikerwater?

    En waarom suiker water als ik vragen mag ?

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: suikerwater?

      zijn momenteel discussies over aan de gang in bepaalde topics... volg ze en ge weet meer :p

      Meningen verschillen daarin, dat is duidelijk. Ik zou allesinds geen suikerwater geven. Men geeft dit trouwens ook maar pas naar het einde toe.

      Comment


        #4
        Re: suikerwater?

        De gloeilamp zou ik veranderen door een goeie spaarlamp of hps en voor de rest kan je mss es testen of zuikerwater helpt door een paar planten suikerwater te geven en een paar planten gewoon water
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: suikerwater?

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
          En waarom suiker water als ik vragen mag ?

          Grtz
          voor een zoete smaak las ik?
          ik doe wel 1 wel en 1 niet, kijken welk beter gaat smaken

          Comment


            #6
            Re: suikerwater?

            Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi View Post
            De gloeilamp zou ik veranderen door een goeie spaarlamp of hps en voor de rest kan je mss es testen of zuikerwater helpt door een paar planten suikerwater te geven en een paar planten gewoon water
            ja spaarlamp bedoel ik man, foutje

            Comment


              #7
              Re: suikerwater?

              Als je je wietje teelt zoals het hoort heb je een smaak die reuze goed is, zonder suiker water. Mja elk zijn gedacht .

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: suikerwater?

                Suiker = Mieren en ongedierte
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: suikerwater?

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Suiker = Mieren en ongedierte
                  Yup, dat staat vast, maar of het wat doet aan de smaak van je wietje valt nog te bewijzen.

                  En met bobo ben ik ook akkoord, stoned of high worden is een ding en hoe het smaakt is een ander verhaal. Ik heb nu een hasje dat goed aankomt in 't hoofd maar pain in the ass is om op te roken.
                  Tegelijk heb ik ook Orange Bud en die rook ik puur omwille van de lekkere smaak en geur.

                  Comment

                  Bezig...
                  X