Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant blijft achter...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant blijft achter...

    Korting op 420shop
    Hallo!
    Ik heb zes plantjes staan, waarvan er 2 een week voor lijken te zitten op de rest, en waarvan er 1 is die precies gestopt is met ontwikkelen, de toppen van de andere planten zie je bijna elke dag een beetje veranderen, maar bij die 1ne plant veranderd er precies niet veel meer, het lijkt wel of ze gestopt is met bloeien.

    Kan iemand mij vertellen wat hiervan de mogelijke oorzaken kunnen zijn aub?
    Ik vind het heel vervelend, ze ziet er ook precies wat geler uit dan de rest, ze krijgen allemaal evenveel water en voeding, de vochtigheid in de lucht zit nu wel goed, ik heb m'n mistmaker terug uit herstel, alleen de temperatuur blijft een probleem, ik heb een goede afzuiging en een inlaat, maar toch blijft ze oplopen tot over 30 graden, in de winter blijft alles mooi onder de 25-26 alleen in de zomer kan ik hier niet veel aan veranderen.

    Maar de anderen lijken zich daar niet veel aan te storen, juist die 1ne plant wil maar niet verder doen, ik hoop dat iemand mij kan/wil vertellen wat ik hieraan kan doen.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Plant blijft achter...

    Wat je het best eens kan doen is je medium doorspoelen.
    Zo begin je terug met een neutraler medium. Kan ook een freak zijn mss???
    Heb je soms een foto?

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Plant blijft achter...

      En de ene plant is de andere niet,hebben allemaal een eigen waterbehoefte dus kan zijn dat deze meer of minder water verbruikt dan de rest,dus beter niet standaard hetzelfde geven,maar indien mogelijk per plant kijken/voelen wat de waterbehoefte is.

      Foto is ook nog gewenst kan beter gezien worden of het een tekort of overschot is,of misschien een beestje/ziekte.

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: Plant blijft achter...

        Als je van zaden vertrekt is de ene plant de andere niet en doe je niet noodzakelijk wat fout. De zwakkelingen eruitgooien is niet prettig maar kan een hoop stress besparen.

        Comment


          #5
          Re: Plant blijft achter...

          De zwakkelingen toch groot trekken kan ook veel fun zijn.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X