Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over beginnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over beginnen

    Korting op 420shop
    hallo mede smokers

    ik wil graag mijn eigen smoke waar gaan kweken in een tentje, maar kan iemand mij dit mischien in het kort uitleggen wat ik daar voor nodig heb allemaal etc etc, nog nooit gedaan dus geen verstand van haha ik hoop het te horen

    groetjes doutsen

    #2
    Re: vraagje over beginnen

    ten 1e een tentje,gebruik een secret jardin,sylverbox laat bij hoge tempratuur giftige stoffen los,ten 2e gebruik een 400w hps osram lamp,beste en goedkoopste bulb,dan heb je een 400w trafo nodig,een ruck 125 of ruck 160 dat moet je zelf weten,verder heb je een lampschakelaar nodig,koolstof filter of carbon filter kun je ook zelf kiezen,en zorg dat je afvoer lucht naar buiten kan,om met co2 tekorten en tempratuur probelemen te verkomen,en een afzuig controller, (fan-controller) en dan komt je basis potten,ik zouw 11liter 4kant nemen, cocos grond,en hypro a-b hydro. dit is een gruwelijke combinatie,en je zult zien dat je een super eind product gaat krijgen.

    Comment


      #3
      Re: vraagje over beginnen

      maar voor de beginnendne kweker lijkt mij cocos niet geschikt hij kan beter zijn eerste kweek doen op aarde met canna dat is het meest vergeeflijke alsje eens een
      foutje maakt met voeding een paar dagen water geven en dan komt het wel goed
      op cocos is dat toch iets anders ook met de ec waarde

      Comment


        #4
        Re: vraagje over beginnen

        devils_haze ben ik niet met je eens,aarde werkt niet super,en als die op aarde een foutje maakt zulle zijn dames langer nodig hebben met herstellen,dan cocos,en zowiezo,dit is juist voor hem een beter manier,als die aarde kan kan die cocos ook het komt op hetzelfde neer,en nee ben ik niet eens met je met canna,geef mij maar plagron of hypro gaat veel beter,alleen de rizotonic is super van canna,maar ookdaar geef ik de voorkeur voor aptus startbooster

        Comment


          #5
          Re: vraagje over beginnen

          ok dat is ieder voor zich ik ben pas begonnen met kweken dit is mijn eerste kweek maar ik ga in het vervolg ckur een ander merk ook proberen maar nu eerst mijn canna opmaken hahahahahah

          Comment


            #6
            Re: vraagje over beginnen

            oke devils haze succes met je 1e ronde

            Comment

            Bezig...
            X