Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dieven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dieven

    Korting op 420shop
    Hey...

    Ik zou eens willen proberen van te dieven. Weet er soms iemand toevallig pics of movies staan waar ik eens kan naar kijken om te leren?

    Ik ga daar niet aan beginnen als ik niet weet wat ik doe. Of mensen met ervaring hierin mogen altijd wel helpen hoor.

    Scheelt het veel in opbrengst? Of is het de moeite niet waard van te dieven?

    Alle hulp is welkom. Alvast bedankt op voorhand..

    Greets

    #2
    Re: dieven

    Hoi Roocky

    Er sis een heel forum over kweken en ook fimmen waarom snuffel je zelf niet eens rond voor je gaat vragen

    Hier het Abc van Misty genoeg info


    O solly ik had plaatjes neer gezet over Fimmen suffie ikke
    Last edited by Jointjedraaien; 3 June 2010, 02:34.
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: dieven

      Ik snuffel al hele dagen rond op het forum. Er was 1 die het duidelijk omschreven heeft. Maar de foto's erbij waren weg. Kwam van Haze o lator dacht ik.
      En daarmee dat ik het vraag. btw... uw link werkt niet

      Greets

      Comment


        #4
        Re: dieven

        Hi roocky,
        De link onder mijn sig werkt wel,

        Bij dieven haal je een deel van de nieuwe scheuten in de oksels weg om er zo voor te zorgen dat de rest meer energie en licht krijgt en je een regelmatig opgaande plant krijgt(minder vertakkingen),zo simpel is het.

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: dieven

            Dieven is gewoon op de stengel alle nieuwe scheuten verwijderen dat is alles
            maar ja dat kan je lezen hier he
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: dieven

              Hey,

              Mag ik ook de onderste takken verwijderen? Heb dat al paar keer gezien op het net. Of juist alleen de scheuten?

              Greets

              Comment


                #8
                Re: dieven

                ???? Weet iemand het antwoord?
                Alleen de scheuten verwijderen of ook de takken?

                Greets
                ONE JOINT A DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY

                Comment


                  #9
                  Re: dieven

                  Alles kan ik haal de nieuwe scheuten weg en als onder bv een tak zit die din is dan verwijder ik die ook gewoon zo dat er meer energie naar de toppen toe kan gaan.
                  Suc6
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: dieven

                    jep,idd de foto's kwamen van mij maar mijn fotoalbum is verwijdert dus nu zijn ook al mijn foto's weg...

                    srr dude,als er terug planten staan dan zal ik wel eens nieuwe foto's maken!

                    grtzzz

                    Comment


                      #11
                      Re: dieven

                      Hey Rocky,

                      Ik dief altijd alsvolgt:
                      -Ik wacht tot ik 5 of 6 internodes heb (internode is een set van 2 blaadjes en uitlopers op de hoofdstam)
                      -De onderste 3 internodes knip ik (bijna) altijd weg, bladeren laat ik wel hangen aan de hoofdstam, dus alleen de onderste uitlopers.
                      -Ik fim de plant ook gelijktijdig door de nieuwe groeischeut op zo'n 5mm vanaf de stam de handel eraf te knippen

                      Dit is de 1e dief actie, meestal doe ik dit na 1 weekje bloei wanneer er nog geen bloeiverschijnselen zijn.

                      Zodra de eerste bloemen ontstaan hou ik alle onderliggende takken goed in de gaten en verwijder alle te kleine toppen.
                      Eventueel ook de topjes in de oksels, houdt dit goed bij om alle kleine fluffy topjes te voorkomen, is zonde van de energie van de plant

                      Comment


                        #12
                        Re: dieven

                        Dus... er worden dus geen takken afgeknipt?
                        Alleen de kleine okselscheuten en topjes onderaan de plant verwijderen?
                        Klopt dit? En zeker 3 internodes laten ongeroerd laten?

                        Greets

                        Comment


                          #13
                          Re: dieven

                          Klopt mijn redenering?

                          Greets

                          Comment


                            #14
                            Re: dieven

                            Oorspronkelijk geplaatst door groengoud View Post
                            Hey Rocky,

                            Ik dief altijd alsvolgt:
                            -Ik wacht tot ik 5 of 6 internodes heb (internode is een set van 2 blaadjes en uitlopers op de hoofdstam)
                            -De onderste 3 internodes knip ik (bijna) altijd weg, bladeren laat ik wel hangen aan de hoofdstam, dus alleen de onderste uitlopers.
                            -Ik fim de plant ook gelijktijdig door de nieuwe groeischeut op zo'n 5mm vanaf de stam de handel eraf te knippen

                            Dit is de 1e dief actie, meestal doe ik dit na 1 weekje bloei wanneer er nog geen bloeiverschijnselen zijn.

                            Zodra de eerste bloemen ontstaan hou ik alle onderliggende takken goed in de gaten en verwijder alle te kleine toppen.
                            Eventueel ook de topjes in de oksels, houdt dit goed bij om alle kleine fluffy topjes te voorkomen, is zonde van de energie van de plant
                            alleszins bedankt! dus als ik het goed begrijp: je doet dit wanneer je ze een week op 12/12 hebt gezet?
                            groetjes

                            Comment


                              #15
                              Re: dieven

                              nog dit: moet je het dieven herhalen nadat je de 1ste maal gedieft hebt? Omdat ik dacht dat als je een nieuwe scheut dieft (en de planten groeien nog), er twee nieuwe in de plaats komen! Daarom de vraag...
                              Hopende op een snelle reactie
                              de Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X