Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tempratuur probleem in tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tempratuur probleem in tent

    Korting op 420shop
    aaight folks,bij deze zit ik met het probleem,secret jardin 1,20x1,20x2,00 de tempratuur blijft rond de 34,a 32 graden met 1x600,nu weet ik ook wel dat ik een koel batterij kan gaan gebruiken,maar ik mijn luchtuitvoer niet na buiten blazen,en geen buiten lucht na binnehalen,omdat ik het in een garage staat,en er geen mogelijkheid is om om er 2slangen uit te krijgen,aangezien pottekijkers verdorie hier erg zijn,en mijn raam is beveiligd dus ook die krijg ik niet open,iemand een idee? mvrg stafford

    #2
    Re: tempratuur probleem in tent

    Hm..

    Het lijkt me sterk dat het in die garage ook zo warm is, het is daar vast koeler dan in de tent toch? Zet je aan + uitvoer wat harder, volgens mij helpt dat altijd. (Echter moet je wel op de LV letten, die wordt ook minder).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: tempratuur probleem in tent

      heb een bevoticher geen probleem,verder heb ik wel meerdere rondes gedraaid,maar dacht laat eens wat niews proberen,wat dus tot nu toe niet echt 1goed idee van me was,ik heb ze nu in een propagator gezet zolang met tl op me kamer,het zijn kushage #6 x jack herrer #22,,maar nu zit ik dus met wat de beste optie zouw zijn omdat probleem morgen nog te kunne herstellen. btw thnx voor je snelle antwoord

      Comment


        #4
        Re: tempratuur probleem in tent

        Heb hetzelfde probleem en ondertussen mijn tent al afgebroken. Ik had wel luchtafvoer naar buiten maar geen verse lucht naar binnen. Werd in de zomer zo'n 35 graden, en in de winter kreeg ik het niet warm gestookt.

        Helaas ligt het kweken hierdoor stil bij mij....
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

          Comment


            #6
            Re: tempratuur probleem in tent

            furocious als ik jou dus begrijp heb jij je lucht naar binne gehaald via een diepvries dus? ik krijg de temp niet onder de 30graden met de 600er aan ,verder geen problemen,maar dit is voor mij al een probleem genoeg,ik heb wel een uitlaat naar buiten toe maar geen luchtinvoer van buiten af naar binne

            Comment


              #7
              Re: tempratuur probleem in tent

              dan ga je naar een loodgieter daar vraag je of hij een geveldoorvoer heeft dat is een dubbelwandige buis langs de buitenste gaat de warme lucht naar buiten en door de binnenste komt de kuoude lucht naar binnen en wordt niet boor als het anders om is hahahahah
              en als dat geen goed idee is heb je ook nog een dakdoorvoer dat is hetzelfde als een geveldoorvoer
              alleen gaat het dan door het dak en lukt dat ook niet ga dan gewoon naar de sjop en
              koop je wiet dan daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr

              nee is grapje kijk maar als je niet verder komt hoor ik het wel

              mvg DH

              Comment


                #8
                Re: tempratuur probleem in tent

                haha het zal we goedkomen,DH,morgen maar eens wat tactieken gaan verzinne en uitvoeren,ondanks dat gaan me cupwinnaars toch lekker de lucht in,morgen zullen de dames een bliesje door hun blaadjes krijgen

                Comment


                  #9
                  Re: tempratuur probleem in tent

                  simpelste oplossing is zo een afvoerbuis halen voor de airco ofzo liefts metaal koelt sneller naar mijn mening je legt een klein colaflesje dat uit de dieprvries komt net aand de ingang van dat ding en je koelt de rest van je buis met van die dingen die je rond flessen kan doen(gaan ook in de vriezer)perfecte noodoplossing en gegarandeerd een graad of 5 naar beneden
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                  Comment


                    #10
                    Re: tempratuur probleem in tent

                    jow hobbyisten het probleem is opgelost,600w weg,400terug tempratuur probleem opgelost, lamp aan 25.7, lv 61 lamp uit 22,5 lv 54,btw 400w heb je een mooier eindproduct,dan een 600w,wel wat minder natuurlijk maar geef mij maar een mooier eind product dus deze topic kan gesloten worden thnx voor jullie snelle hulp nog

                    Comment


                      #11
                      Re: tempratuur probleem in tent

                      Slotje dan maar.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      Bezig...
                      X