Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit Kwantiteit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kwaliteit Kwantiteit

    Korting op 420shop
    L.s.

    Ik wil onder een 600W HSP lamp gaan kweken, wat ik nergens terug kan vinden is de idiale aantal planten onder 1 lamp per vierkante meter. Niet onbelangrijk is de oogst die ik per vierkante meter mag verwachten?

    Met wat voor een soort plant zou een beginner dan als eerste kunnen beginnen. Ook een beetje gelet op de totale groei-bloeiperiode.

    Groeten,

    #2
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: Kwaliteit Kwantiteit

      wat ook een factor is of een plant een opbrenger is of een plant die meer voor e smaak is

      kijk een pp of een white widdow zal meer opbrengen dan een lowryder bijvoorbeeld

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Kwaliteit Kwantiteit

          Ik zou zeggen gewoon je eigen methode zoeken want elk gaat je een andere raad geven, ik zou zeggen een grote aardebak met 4 tot 16 planten, een ander gaat zeggen 1/16 planten scrog of sog, dan heb je nog WOG ook enz....

          Ga er gewoon vanuit dat je normaal wel rond 400gr er zal afhalen en neem geen AF als je niet zeker bent hoeveel planten je moet nemen, als je dan te weinig planten genomen hebt kan je ze nog altijd wat langer laten voorgroeien
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: Kwaliteit Kwantiteit

            mijn advies is hetzelfde als smoking , grote aardebak met zo een 5 tot 15 planten , want je geeft je planten in ieder geval dan wel goed de ruimte om te wortelen , dit is volgens mij het succes van deze methode.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Kwaliteit Kwantiteit

                Dames en heren,

                Bedankt voor de reactie/

                Comment


                  #9
                  Re: Kwaliteit Kwantiteit

                  [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                  Grtz bobo[/info]

                  Comment


                    #10
                    Re: Kwaliteit Kwantiteit

                    intressante thopic, bedankt =)

                    Comment

                    Bezig...
                    X