Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top booster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Top booster

Korting op 420shop
    ik heb een growbox staan met daarin NLX en wil voor het eerst met topbooster gaan werken

heb namenlijk altijd in het groot gekweekt en met een heel simpel schema

maar omdat ik nu kleinschalig aan het kweken ben wil ik zo'n groot mogelijke opbrengst

ik zit alleen met 1 probleem mijn planten staan nu 4 weken op 12/12

en 2 weken geleden zijn de eerste bloemen eraan gekomen

ik weet dat ik 3 weken voor de oogst de top booster moet toevoegen voor 1 week en daarna moet spoelen

maar hoe weet ik nu wanneer het de derde week voor de oogst is

al vast bedankt

Re: Top booster

NLX Bloeit zoon 9 weken, Het precieze oogstmoment is van te voren natuurlijk moeilijk te zeggen. Hoe snel je toppen afrijpen is ook afhankelijk van je kweekmethode en andere randvoorwaarden. Dus blijft een beetje gokken.

Grtz

Comment

gebruik b.a.c bloeisimulator, 1 a 2 ml op 10liter het helpt goed,worden compacter en dichter,dus geen halve maantjes met allemaal kleine flut als het erop aan komt,ik raad je deze aan

Comment

ik gebruik naast a en b ook bloei booster en pk 13/14 maar wilde eigenlijk ook top booster gebruiken om ze helemaal compact te laten worden maar begrijp dat dit dus altijd een gok blijft maar zou het rond de zesde week moeten gaan gebruiken begrijp ik?

Comment

b.a.c bloesimulator mag je gehele bloei periode meegeven,maar let op geen enzyme meegeven he

Comment

Ja ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem de bloei is bij mij nu ongeveer 3 weken bezig maar ja lastig is dat om te volgen
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post
              Ja ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem de bloei is bij mij nu ongeveer 3 weken bezig maar ja lastig is dat om te volgen
              nee gebruik ook geen enzyme maar wat voor soort heb je staan ?

Comment

ik zou gaan voor green sentation van plagron ,hersteld je wortelstel ,bezorgt de nodige stoffen in deze fase, en inderdaad je hebt kortbloeiers en lange dus beetje alles bekijken dacht ik zo en vooral geen pk 13 14 nodig!
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

maar licht er ook aan wat voor voeding die over het geheel gebruikt toch als hij bijvoorbeeld vega en toen flores heeft gebruikt van canna dan lijkt het mij niet verstandig om dan ineens met green sensation van plagron te beginnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                    maar licht er ook aan wat voor voeding die over het geheel gebruikt toch als hij bijvoorbeeld vega en toen flores heeft gebruikt van canna dan lijkt het mij niet verstandig om dan ineens met green sensation van plagron te beginnen
                    t'ja ik hoor en zie links en rechts deze hipe over green sentation ik gebruik het zelf ook t'is net dezelfde functie van pk 13 14 maar als beginnend kweker durft het daar wel eens mee fout te lopen ,de plantjes kunnen heel wat aan maar teveel is teveel niet? ik persoonlijk ben daar nogal tegen enfin just a hint greetz ,maar idd is verscheidene verschillende voeding wel goed ........goede vraag!green sentation is voor mij het best!temeer je ook bespaard in je gewone dosis bloom door green sentation te gebruiken en je vereiste ec te halen misschien details suxes alvast !
                    Last edited by latindos; 15 September 2009, 08:23.

Comment

maar gebruik je dan het hele plagron voedingsschema??

Comment

@ devil's haze
                        De Green Sensation wordt door veel mensen met allerlei voedingen gecombineerd, dus je kan wel bijv. Canna Flores en Plagron Green Sensation mengen.
                        Maar het meest logisch is natuurlijk om een complete lijn te gebruiken(maar dan heb je misschien wel niet meer de beste booster).

Comment

dat klopt voeding is voor iedereen verschillend en de meeste kun je wel mengen en sommige niet ikzelf gebruik regio voeding a en b en de rest alleen b cuzz en ben daar zeer tevreden over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                            maar gebruik je dan het hele plagron voedingsschema??
                            yup ,terra grow ,terra bloom

Comment

Hey Player

Vraagje hoe kan het dat iemand die altijd in het groot gekweekt heeft.
                              hoe kan het dan dat je niet eens weet wanneer je in de 3de week voor de oogst zit ?
                              Mij lijk dat iemand die groot gekweekt heeft dat die der toch goed veel van af weet?
                              Of zijn die groot kwekers dan toch echt dommer dan ik dacht

Suc
                              God was never on your side..

Comment

Bezig...
                              X