Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top booster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Top booster

ik heb toen geen top booster gebruikt zoals ik vertelde en alleen a en b en de rest deden de plantjes zelf toen kwantiteit en nu kwaliteit en kwantiteit dat is heel het verschil

Comment

wat betreft het stoppen met voeden, ik zou stoppen zodra 30% van de haren bruin is.
      Op dat moment zullen veel growers denken dat je nog 1 weekje moet (tot 75%-80% van de haartjes bruin is) maar dat is niet de beste methode, kijk maar eens in een microscoop om de trichomen te zien.
      met 30% bruine haartjes zal je nog zeker 2 weken door moeten, vanaf dit moment kan je enkel bloeivoeding geven zonder additieven, 1 week later alleen afgezuurd water gebruiken.

Wat de booster betreft, ik heb er al veel gehad, van aptus, canna en plagron tot h&g.
      Ik vind Bud XL van H&G persoonlijk erg goed (top booster van H&G is eigenlijk geen topbooster maar een bloeistarter, vergis je hier niet in! deze heb je maar 4 dagen per cyclus nodig!)

Comment

het stoppen met voeden dat begrijp ik maar in de derde week voor de oogst hebben ze nog geen bruine haartjes want als ze bruin worden ben je eigenlijk te laat of zie ik dat verkeert groengoud?

Comment

Vanaf je lampen op 12/12 staan daar 5 a 6weken bijrekenen, dit is geen exacte wetenschap dus kan je beetje op gevoel afgaan
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Bezig...
          X