Ik heb al meerere keren op de forum gekeken en vind steeds verschillende antwoorden op mijn vraag.
mijn vraag is:
vanaf welke week, en hoelang mag ik pk 13/14 gebruiken en meegeven.
op forum lees ik, de ene keer 1 week meegeven, andere zegt 2 weken meegeven, dus dit is voor mij niet echt heel duidelijk nog.
Als ik navraag bij GS, zeggen die ook 5e week bloei en dan 1 week meegeven. En moet ik de dosering langzaam opbouwen of gelijk het max. geven.
ik gebruik de gehele voedingslijn van canna (flores, boost, pk)
en wat zijn de beste ph en ec meters onder de kwekers, en met welke ph en ec begin ik en moet ik eindigen. Ik wil mijn volgende kweek daar mee beginnen, wnt op dit moment meet ik nog niet mijn waardes.
alvast bedankt voor de reacties
greetz, omerta
mijn vraag is:
vanaf welke week, en hoelang mag ik pk 13/14 gebruiken en meegeven.
op forum lees ik, de ene keer 1 week meegeven, andere zegt 2 weken meegeven, dus dit is voor mij niet echt heel duidelijk nog.
Als ik navraag bij GS, zeggen die ook 5e week bloei en dan 1 week meegeven. En moet ik de dosering langzaam opbouwen of gelijk het max. geven.
ik gebruik de gehele voedingslijn van canna (flores, boost, pk)
en wat zijn de beste ph en ec meters onder de kwekers, en met welke ph en ec begin ik en moet ik eindigen. Ik wil mijn volgende kweek daar mee beginnen, wnt op dit moment meet ik nog niet mijn waardes.
alvast bedankt voor de reacties
greetz, omerta
Comment