Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken onder zonnehemel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweken onder zonnehemel

    Korting op 420shop
    een vriend vroeg me vandaag of kweken onder een zonnehemel ook gaat voor mensen die niet weten wat het is ja kan het vergelijken met een halve zonnebank hij zegt dat het een totaal van 240 watt is en dat de tl lampen uv straling afgeven ikzelf kan er niet op antwoorden daarom ik dit aan jullie vraag

    grtz EL WEEDY

    #2
    Re: kweken onder zonnehemel

    Een zonnehemel geeft licht in het UV-A spectrum. Een plant heeft een veel breder spectrum nodig. Trouwens een beetje zonnehemel gebruikt al snel 1000 watt. Dit gaat echt niet werken.

    Xtreme

    Comment


      #3
      Re: kweken onder zonnehemel

      En die dingen maken lawaai!!

      Als je er andere tl buizen in zou hangen ga je wel een goeie plant kweken

      Comment


        #4
        Re: kweken onder zonnehemel

        das intressant om te weten tosti maar kan iemand me nu zeggen welke lampe ik moet hebben

        Comment


          #5
          Re: kweken onder zonnehemel

          In ieder geval lampen die passen in het armatuur. Bij topics kweken onder tl staan de juiste codenummers voor de te gebruiken lichtkleuren. NB: als je T5 lampen gaat gebruiken heb je ook nog passtukjes nodig anders past de lamp niet in het armatuur.

          Xtreme

          Comment


            #6
            Re: kweken onder zonnehemel

            waarom zou je dat in hemels naam onder de zonnehemel willen doen .....ik zal dr lekker zelf onder gaan liggen ....mijn plantje s krijgen alles van me maar een zonnehemel toch niet ....dr zijn grensen tog ?

            Comment


              #7
              Re: kweken onder zonnehemel

              is voor een vriend die zonnehemel klinkt mss groot maar dat is hij niet hoor

              Comment


                #8
                Re: kweken onder zonnehemel

                [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                Grtz bobo[/info]

                Comment


                  #9
                  Re: kweken onder zonnehemel

                  Jow Grilhiow it's the Dilhiow found you and very interessant die shizzle iere grtz

                  Comment

                  Bezig...
                  X