Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie checkt mijn plantjes even?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie checkt mijn plantjes even?

    Korting op 420shop
    Ik heb zo 18 dagen geleden een kamertje vol gegooid met wiet maar het lijkt wel alsof ze niet groeien? zoals je op de foto ziet is deze nog maar ongeveer 15cm hoog en blad wil maar niet donkergroen worden ze zijn erg licht van kleur en hebben zowiezo weinig blad......is dit normaal? temparatuur is goed denk ik ligt zo rond de 29/30 overdan en nacht rond de 23/24 ik gebruik 400 watt lampen de lucht vochtigheid is rond de 45% overdag en 55% in de avond verder gebruik ik canna voeding A en B en wordtel versterker, er staan ook al wel planten tussen die het wat beterdoen die zijn nu al wel ongeveer 25/30cm maar ook weer met weinig blad en kleur........maak ik me terecht zorgen? maar er zitten ook een aantal tussen van nog geen 7 cm? om de luchtvochtigheid een beetje omhoog te krijgen heb ik toch maar een luchtbevochtiger gehaald die ik alleen overdag aanzet heb ik hier goed aan gedaan? hoop op reaktie xxx
    Attached Files

    #2
    Re: Wie checkt mijn plantjes even?

    hallo korte reactie,

    Temperatuur lampen aan 24-26 graden
    ,, ,, uit 20-22 graden

    lUCHTVOCHTIGHEID 70-75 %

    en denk meer stikstof geven in het begin,

    NPK Stkstof-groei
    fosfor- bloei
    Kalium - dikte stevigheid

    , in grove lijnen he ga hier niet teveel vanuit koop goeie voeding voor in beginstadium en daarna voor in bloeistadium

    Hopelijk heb je hier wat aan,
    Geniet van iedere dag!!

    Comment


      #3
      Re: Wie checkt mijn plantjes even?

      hoeveel water geef je aan je planten?komt je potgrond mooi droog?en heb je afwateringsgaten onderin je potten?stikstof tekort maakt idd je blad geel,maar ik denk eerder dat je plant te nat staat,of dat t ph van je medium niet in orde is.hierdoor neemt je plant niet voldoende voedingstoffen op,en komen tekorten naar boven.grtz

      Comment

      Bezig...
      X