Re: blumat-systeem of toch maar niet
Ja, dat weet ik QnQ. Dat heb je me onlangs nog verteld, dus maak ik nu per voedingsbeurt 't voedingswater aan. Ben niet eigenwijs ben wijs
Maar dat was de vraag eigenlijk niet. Ik zal wat specifieker zijn.
Kijk, als je biologische voeding i.c.m een Blumat bewateringssysteem wilt gebruiken dan raakt je Blumat hiervan verstopt. En dat is zeer ongewenst.
Met non-biologische voeding ( hydro noemt men dat toch?) heb je dat probleem echter niet.
Maar nu komt 't.
Ik heb nog zat voeding van Biobizz en dat zou ik graag gebruiken naast een Blumat.
Dus dat de Blumat er is om te bewateren maar dat ik zelf -met de hand- voeding moeten geven. Mede vanwege de zojuist genoemde reden.
De vraag is of dat kan.
Of raakt het bewateringssysteem dan alsnog verstopt?
Is er iemand die kan vertellen waar de verstoppingen plaats vinden?
Slang, koppelstuk, of de 'wortel' zelf?
Anyone?
Ja, dat weet ik QnQ. Dat heb je me onlangs nog verteld, dus maak ik nu per voedingsbeurt 't voedingswater aan. Ben niet eigenwijs ben wijs
Maar dat was de vraag eigenlijk niet. Ik zal wat specifieker zijn.
Kijk, als je biologische voeding i.c.m een Blumat bewateringssysteem wilt gebruiken dan raakt je Blumat hiervan verstopt. En dat is zeer ongewenst.
Met non-biologische voeding ( hydro noemt men dat toch?) heb je dat probleem echter niet.
Maar nu komt 't.
Ik heb nog zat voeding van Biobizz en dat zou ik graag gebruiken naast een Blumat.
Dus dat de Blumat er is om te bewateren maar dat ik zelf -met de hand- voeding moeten geven. Mede vanwege de zojuist genoemde reden.
De vraag is of dat kan.
Of raakt het bewateringssysteem dan alsnog verstopt?
Is er iemand die kan vertellen waar de verstoppingen plaats vinden?
Slang, koppelstuk, of de 'wortel' zelf?
Anyone?
Comment