Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x shining haze plantjes grote vraag !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10 x shining haze plantjes grote vraag !

    Korting op 420shop
    ik ben namelijk begonnen met een kweek 10 x shining silver haze plantjes

    ik zou graag voor men eerste kweek zo een 400 gr per plant willen halen ruimte heb ik voldoende kunnen jullie me wa tips geven aub mvg ssh

    #2
    Re: 10 x shining haze plantjes grote vraag !

    De oogst is van vele factoren afhankelijk, Hoelang groei je je planten voor, welke verlichting gebruik je, hoeveel wat verlichting, aan en afvoer an lucht, temp, lv, voeding, welk medium, PH, Genetica, eventuele plagen en ziektes bodemleven enz.

    Dus op voorhand niet echt te zeggen. Vuistregel is echter, licht = gewicht. Als je als hobbykweker 0,5 gram per wat haalt heb je een mooi resultaat. 1 gram per wat is een superkweek.

    Bij ideale omstandigheden brengt shining silver haze +/- 450 gram/m2

    Comment


      #3
      Re: 10 x shining haze plantjes grote vraag !

      heey monty goed van je hoor zet hem met beide benen op de grond anders komt hij na zijn eerste kweek van een koude kermis thuis

      Comment


        #4
        Re: 10 x shining haze plantjes grote vraag !

        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        De oogst is van vele factoren afhankelijk, Hoelang groei je je planten voor, welke verlichting gebruik je, hoeveel wat verlichting, aan en afvoer an lucht, temp, lv, voeding, welk medium, PH, Genetica, eventuele plagen en ziektes bodemleven enz.

        Dus op voorhand niet echt te zeggen. Vuistregel is echter, licht = gewicht. Als je als hobbykweker 0,5 gram per wat haalt heb je een mooi resultaat. 1 gram per wat is een superkweek.

        Bij ideale omstandigheden brengt shining silver haze +/- 450 gram/m2
        hoelang is het beste voor men shining silver haze voor te laten groeien dus 18/6 te zetten ?

        Comment


          #5
          Re: 10 x shining haze plantjes grote vraag !

          400 gram per plant ????!!!????
          tja wie wil dat niet
          begin maar eens met een 600 watt lamp per plant
          met een beetje geluk haal je het dan
          een joint zonder zorgen,
          is een dag in de .........????

          -sorry te stoned-

          Comment


            #6
            Re: 10 x shining haze plantjes grote vraag !

            pak 16 liter potten

            zet er 5 hps van 600 watt op en laat 6 tot 8 weken voorbloeien misschien dat je dan op die 400 gr per plant uitkomt maar ik zal je al vast verklappen dat zal je niet halen met je eerste kweek

            je zal al blij moeten zijn als je er 400 gram in totaal uithaalt want een aantal factoren zijn
            je hebt geen 1 m2 per plant ter beschikking
            je haalt bij een redelijke kweek 0,7 gram watt
            voor aan die 400 gram per plant te komen heb je dus
            ongeveer een 6500 watt nodig en aangezien een 600 watt
            genoeg levert voor 1,2 m2 zul je ongeveer een oppervlakte van
            ongeveer 14 m2 nodig hebben dat wil zeggen een kweekruimte van 3,5 mtr bij 3,5 mtr
            en zal je alvast verklappen dat heb je niet dat heeft vrijwel niemand hier op het forum
            maar wat ik je wel kan zeggen als je die 10 plantjes groot wilt maken laat ze dan 5 a 6 weken groeien

            ik ben zelf ook met een haze soort bezig ben nu al 5 weken aan het groeien
            en dan moet ik nog 14 weken bloeien maar het ziet er nog niet naar uit dat ik al de bloei in kan gaan want mijn tentje scrogg is nog niet vol

            het zou handigzijn om wat mee info te geven over je kweekruimte bijvoorbeeld
            wat zijn de afmetingen wat voor voeding wil je gaan gebruiken op wat voor medium
            ga je kweken wat is de wattage van je assimilatie lamp
            ga je hps voorgroeien of cfl-tl
            dat zijn allemaal factoren die meespelen in de totale opbrengst
            schaf je ook een fatsoenlijke ph meter aan geen van 50 euro want die wijkt na de eerste kweek al af ahahahaha
            bespaar niet op meetapparatuur want meten = weten

            mocht je nog vragen hebben ben niet bang om ze te stellen hier op het forum zijn talloze mensen die je graag zouden willen helpen onder wie ik ook

            MVG DH

            Comment


              #7
              Re: 10 x shining haze plantjes grote vraag !

              [info]Topic verplaatst naar: Micro kweekverslagen.
              Grtz Smoking Fifi[/info]
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              Bezig...
              X