Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm omschakelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje ivm omschakelen

Korting op 420shop
    Hoi growers ,na een half gelukt kastkweekje zit ik hier nu nog met de moeder in bloei die ik gewoon wou laten afbloeien volgens de zonnekalender dit jaar,nu ik mijn lampje vrij heb kreeg ik het geniale idee om ze gelijk onder 600 w te zetten ,enige wat me nu nog tegen houd is het volgende,ik wil energie besparen en s'nachts mijn kunstzon laten schijnen,maar aangezien de plant gewoon buiten heeft gestaan en de lamp overdag teveel gebruikt naar mijn zin zou ik ze een dagje in het donker laten staan,en dan s'avonds onder de lamp,zou de plant hiervan stressen ?ze staat in een 70 l pot en kreeg geheel de cyclus voeding mee plagron grow ,bloom en green sentation ,was ik net mee gestart?
    Last edited by latindos; 15 September 2009, 02:26.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Re: Vraagje ivm omschakelen

gewoon de desbetreffende dag naar innen halen en beginnen met te belichten alleen moet je hem dan overdag naar binnen halen en ook als je licht aan is bijvoorbeeld haal je hem om 7 uur savonds naar binnen dan is het buiten nog redelijk licht het is namelijk zo
    ik bedoel dat als de plant slaap moet je hem laten slapen vandaar dat ik het zo zeg als het nog niet duidelijk isdan hoor ik het graag en laat je lamp van 9 tot 9 draaien of van 8 tot 8 dat zijn de beste uren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
      gewoon de desbetreffende dag naar innen halen en beginnen met te belichten alleen moet je hem dan overdag naar binnen halen en ook als je licht aan is bijvoorbeeld haal je hem om 7 uur savonds naar binnen dan is het buiten nog redelijk licht het is namelijk zo
      ik bedoel dat als de plant slaap moet je hem laten slapen vandaar dat ik het zo zeg als het nog niet duidelijk isdan hoor ik het graag en laat je lamp van 9 tot 9 draaien of van 8 tot 8 dat zijn de beste uren
      thx na vanacht alles te hebben schoongemaakt ,heb ik vlug voor dachlicht ze in de donkere kamer gezet ,timer van 8 naar 8 ,toch bedankt groene groet
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

geen probleem ben blij je te kunne nhelpen

Comment

Bezig...
        X