Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wattage vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wattage vraag

Korting op 420shop

Re: wattage vraag

ik ben ook nieuw hier maar

licht is gewicht hoor ik altijd
    dus voor meer opbrengste per m2 de 600W

met binnenkweken heb je een beperkte hoeveelheid lucht die zal vervangen moeten worden
    met ventilatoren is niet knoeien maar is wat lastiger
    waarom maar 5 planten
    binnenkweek valt niet onder gedoogbeleid maar is altijd strafbaar

Comment

5 Planten is toch genoeg voor een hobby kweker?
      God was never on your side..

Comment

5 planten is genoeg voor een hobby kweker met tijd

5 planten is te weinig als je een een canabiode junk bent
        dan is je tentje niet snel vol en is de oogst er niet op tijd dus
        kan je maar beter voor 16 of 25 per m2 gaan

licht aan je zelf ik heb in mij secret jardin van 120x120 1 600watter hangen
        en heb er een zaadje en 2 stekken staan wel met 6 weken voorgroei en de scrogg is aardig vol dus licht eraan wat je wil

of je comercieel wilt kweken of hobby
        maar aancommerciele kwekers hebben we niet veel op dit forum

Comment

ik volg bella ^^ enja de meeste zaadjes zyn ook per 5 verpakt e (fem dan toch)

@ Leon: Hoe groot is je hok?

grtjs olivier

Comment

Er is wel een verschil in opbrengst natuurlijk. Zelf zou ik dan kiezen voor de 400 watter; die wordt wat minder warm dan de 600 watter (het klimaat is dus beter te beheersen).
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

als je niet wilt ventileren en geen afzuiging wilt plaatsen moet je helemaal niet naar HPS overstappen.
              Een HPS geeft heel veel warmte af en als je die niet voor elkaar hebt kun je net zo goed je geld aan een coffie shop verspenderen.

ik heb een kast van 120 x 120 x 200 en daar hangt een 600 Watt HPS in hangen.
              daar staan nu 5 planten in en vullen met gemak de kast.
              waarom meer planten plaatsen om een week voorgroeien te besparen. Voorgroien kan prima onder de TL lampen, dus spaar je veel tijd en geld uit.
              3 weken voor de oogst begin je gewoon weer met een nieuwe ronde onder de TL en schuif je die door naar de HPS als je geoogst hebt. zo ben je lekker snel met de volgende oogst en heb je met minder planten meer opbrengst.

Dus 600 Watt is mijn advies , maar dan wel met een vent op de planten en een afzuiging om de temp constand te houden.

Comment

Bezig...
              X