Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik heb een kweektent secrect jardin dr120 aangeschaft met 600w hps.
    Nu word dit mijn 1e keer en wil graag jullie advies;

    Ik heb bij mijn tent 16 x 11l potten gekregen en ik moet zeggen, ze passen er erg goed in.
    Nou was mijn intentie om met 5 plantjes te beginnen maar nu zit ik te twijfelen.
    5 plantjes zijn gedoogd maar moeten erg lang voorgroeien.

    Nou zou ik graag van jullie willen horen wat jullie zouden doen en waarom!?

    Groetjes Sleepy!

    #2
    Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

    Heej..

    Ik zit er ook aan te denken om een growtent te halen.
    Nu zat ik ook met het feit dat boven de 5 planten alleen strafbaar is, maar dit geld volgens mij alleen voor buitenplanten. Je mag het alleen natuurlijk kweken.
    Stel dat je gepakt word, maakt het dan uit of je 5 of 16 planten hebt?
    Dat wil ik dus even weten. Als er geen verschil is, zou ik gewoon 16 planten erin doen en hopen dat je niet gepakt word. Ga je je stroom van die 600 w betalen ?

    greetz

    sjaak polak

    Comment


      #3
      Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

      Onder een lamp kweken is altijd strafbaar.
      Dus volproppen die tent .

      Grtz.

      Comment


        #4
        Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

        Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
        Onder een lamp kweken is altijd strafbaar.
        Dus volproppen die tent .

        Grtz.
        woeha !!! helemaal mee eens !! hangt wel af van je behoefte dan , maar zo gebruik je wel optimaal je verlichting !!

        Comment


          #5
          Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

          Dus als je in jou tent binnen kweekt ben je strafbaar

          suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

            Hey mensen,

            Ik dacht echt dat 5 plantjes ook onder een lamp wel gedoogd was!Niet dus!
            Nou dan heb ik in ieder geval antwoord op mijn vraag!
            Nu alleen nog een schakelbord maken, en mijn stopcontact laten aarden in de kamer waar de tent staat.

            Greetz

            Comment


              #7
              Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

              Hallo

              neen, 5 in een tent onder een lamp is niet toegelaten. Je mag niet kweken met hulpmaterialen dus is deze situatie niet gedoogd, hoewel ik er wel van overtuigd ben dat ze over zo een aantal ( 5 stuks dan ) niet zwaar zullen tillen.
              Er zal een pv worden opgemaakt maar daar zal het NORMAAL bij blijven.
              Ik ken een geval die gesnapt is met een 40-tal verdeeld over 2 ruimtes.
              Hij is wel voorgekomen en ze wilden met hem een voorbeeld stellen voor eventuele opvolgers maar hij is er vanaf gekomen met beetje voorwaardelijk en een leefbare geldboete.
              We spreken natuurlijk wel over 40 planten dus is er niet veel discussie mogelijk dat het voor eigen gebruik is maar wel duidelijk voor handel.
              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

                Oorspronkelijk geplaatst door den bolle View Post
                Hallo

                neen, 5 in een tent onder een lamp is niet toegelaten. Je mag niet kweken met hulpmaterialen dus is deze situatie niet gedoogd, hoewel ik er wel van overtuigd ben dat ze over zo een aantal ( 5 stuks dan ) niet zwaar zullen tillen. Kweken onder lampen is verboden of het er nu 1 is of 100 de gevolgen kunen zijn bv uit huis zetting en flinke geld boetes
                Er zal een pv worden opgemaakt maar daar zal het NORMAAL bij blijven.
                Ik ken een geval die gesnapt is met een 40-tal verdeeld over 2 ruimtes.
                Hij is wel voorgekomen en ze wilden met hem een voorbeeld stellen voor eventuele opvolgers maar hij is er vanaf gekomen met beetje voorwaardelijk en een leefbare geldboete.
                We spreken natuurlijk wel over 40 planten dus is er niet veel discussie mogelijk dat het voor eigen gebruik is maar wel duidelijk voor handel.
                Grtz.
                Feit is en blijf het Mag niet Verboden dus gewoon niet doen
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: 5 plantjes vs 16 plantjes in dr120 600w

                  [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                  Grtz bobo[/info]

                  Comment

                  Bezig...
                  X