Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shining silver haze moeilijke vraag :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    shining silver haze moeilijke vraag :)

    Korting op 420shop
    Mijn grote vraag is eigenlijk ik wil een grote opbrengst maken met men planten als ik ze nu heel lang laat voorgroeien blijven ze toch meestal groeien als je ze goed verzorgt en als ze groot zijn en je topt ze dan en je laat ze dan nog even wat voorgroeien worden ze lekker breed dan word de opbrengst toch ook groot of je nu met een lamp kweekt van 2 x 120 watt of met een lamp van 600 hps of natrium ok je planten krijgen een betere opbrengst en je moet niet zo lang wachten maar meerstal geduld wordt toch beloont ?

    #2
    Re: shining silver haze moeilijke vraag

    Die lampen kunnen de plant onderaan niet verlichten dus heeft het geen zin om ze langer te laten voor groeien. Beter wat meer planten en iets minder laten voor groeien.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: shining silver haze moeilijke vraag

      Snap er geen bal van. Probeer het nog keer als je niet geblowt hebt.

      Comment


        #4
        Re: shining silver haze moeilijke vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
        Snap er geen bal van. Probeer het nog keer als je niet geblowt hebt.
        ten eerste ik heb niet geblowt ben graat nuchter

        Comment


          #5
          Re: shining silver haze moeilijke vraag

          Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
          Die lampen kunnen de plant onderaan niet verlichten dus heeft het geen zin om ze langer te laten voor groeien. Beter wat meer planten en iets minder laten voor groeien.

          Grtz
          als ik dan nog een paar kleine groei lampen koop en 1 boven de plant hang en er naast nog een paar heb namelijk plaats zat ? btw bedankt voor je snelle reactie

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: shining silver haze moeilijke vraag

              nou bobo zal jou wel checke met die reacties al ik een normale vraag stel ,,,,

              Comment


                #8
                Mijn grote vraag is, ik wil een grote opbrengst hebben met men planten. Als ik ze nu heel lang laat voorgroeien blijven ze toch meestal groeien als je ze goed verzorgt ? Als ze dan groot zijn en je topt ze en je laat ze dan nog even wat voorgroeien worden ze lekker breed, dan word de opbrengst toch ook groter ? Of je nu met een lamp kweekt van 2 x 120 watt of met een lamp van 600 hps of natrium ? Ok, je planten krijgen een betere opbrengst en je moet niet zo lang wachten maar meerstal geduld wordt toch beloont ?
                Last edited by Origineel; 20 September 2009, 19:36.

                Comment


                  #9
                  Re: shining silver haze moeilijke vraag

                  [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                  Grtz bobo[/info]

                  Comment

                  Bezig...
                  X