Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer definitief stoppen met de bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer definitief stoppen met de bloei

    Korting op 420shop
    hallo peepz, een vraagje over hoe lang je een plant in de bloei kan houden?
    de topjes zijn nog erg klein (eigenlijk net als de plant) maar op sommige topjes zitten al wel bruine haartjes, maar de plant lijkt verreweg nog niet volgroeit.
    De plantjes zijn nu ongeveer 12 wkn en tot tegenstelling van een andere teler(zelfde tijd en manier en voeding) zijn ze erg achtergesteld!
    Aangezien de plant klein is kan er wel dikke toppen vanaf komen qua draagkracht v/d plant?
    De teler geeft de plant geen water meer.
    Hij zegt dat dan de plant meer zijn best moet gaan doen om het vocht uit de plant zelf te halen en de pot?
    Hij laat de plant nog 2 wkn staan en dan oogsten, wil dat zo lang zonder water?
    En als hij gaat oogsten hoe ziet mijn proces er verder uit aangezien mijn plant al wel bloeit maar niet door wil drukken zoals het lijkt.
    De andere teler heeft over 1 top een soort parapluutje hangen en vertelde dat de plant door het licht door de vuilniszak van binnen naar buiten toe gezien een rode gloed heeft waar de plant goed op reageert, is daar ook iets over bekend?

    thx tiedel
    Attached Files
    Last edited by tiedel; 21 September 2009, 11:14. Reden: Expertise gewenst

    #2
    Re: wanneer definitief stoppen met de bloei

    yow!
    Ik weet wel dat je je planten nooit 2 weken zonder water moet laten staan.
    Beter is het om de laatste week voor de oogst geen voeding meer toe te voegen aan het water (als je dat gebruikt). Anders komen die in de toppen en dat rookt niet lekker.

    Ik klief de planten altijd (stam parallel doorsnijden) en dan 2 dagen in volledig in 't donker maar das mijn methode he
    Last edited by Leon; 23 September 2009, 14:41.

    Comment


      #3
      Re: wanneer definitief stoppen met de bloei

      als 80% van de haartjes bruin zijn kun je hem oogsten.
      manneer ben jij begonnen met tellen dan ?? vanaf het moment dat je hem in bloe hebt gezet ,of vanaf je de eerste bloei verschijnselen zag ?

      2 weken voor hij klaar is stoppen met voeding

      Als hij klaar is gewoon omkappen en de bladeren weg halen.
      op de kop hangen in een donkere droge ruimte en daar twee weken laten hangen.
      dan de toppen er af breken , knakt de steel dan is ie goed droog , anders weer een poos laten drogen.

      Als ie droog is de toppen er af halen en droog en luchtdicht bewaren !!

      maar dit staat wel meer beschreven op dit forum

      Comment


        #4
        Re: wanneer definitief stoppen met de bloei

        Je plant zal niet meer verder groeien, wanneer de plant in de bloei gaat dan stagneert de groei. Uiteindelijk groeit ie helemaal niet meer.

        Tosti

        Comment


          #5
          Re: wanneer definitief stoppen met de bloei

          Waar heb jij jouw plant staan?
          Binnen/buiten?
          En waar heeft die ander zijn plant staan?

          En wanneer de plant klaar is MOET deze geoogst worden.

          Grts
          Daniella
          Last edited by misty; 24 September 2009, 09:59.
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          Bezig...
          X