Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekkast maken, en de rest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kweekkast make, en de rest

    Je koolstoffilter heeft ruim voldoende capaciteit. De eerste week op 18/6 zetten lijkt lang genoeg. Extra voeding: op de verpakking staat meestal vermeld hoelang de plant kan doen met de meegegeven voeding. Voor de bloei zou ik ook nog Canna Flores kopen. Ik vermoed dat de grond voldoende voeding bevat voor de eerste weken en dat je de Vega voeding kunt overslaan. Wellicht kun je die gebruiken bij een volgende kweek in de zelfde grond, omdat die dan verarmd is.

    Xtreme

    Comment


      #17
      Re: Kweekkast make, en de rest

      ok, dus de super silver haze groeit ook nog een serieus stuk door in de bloei waarschijnlijk aangezien ik hem na een week al op 12/12 kan zetten ?

      Comment


        #18
        Re: Kweekkast make, en de rest

        Na een week op 12/12 lijkt me raadzaam. Omdat je slechts 2 planten groeit zou ik de scrogmethode toepassen. Kijk eens rond op dit forum en bepaal voor jezelf of je wilt gaan scroggen.

        Xtreme

        Comment


          #19
          Re: Kweekkast make, en de rest

          ik heb de kast al gemaakt... ik denk niet dat ik ga scroggen maar gewoon kweken...
          mijn kast is gebouwd : 1x1x2 en nu ga ik aan de binnenkant beginnen, kan ik de radiatorfolie met dubbelzijdige tape aanbrengen of kan die tape smelten ? en hoe doen jullie het om de draadjes aan de lamp condensvrij te houden ?

          groetjes
          Last edited by TastyHaze; 10 October 2009, 13:34.

          Comment


            #20
            Re: Kweekkast make, en de rest

            net de 2e dimmer gaan halen want de eerste werkte niet op de fan.. de 2e ook niet
            welke (goedkope!) dimmer gebruiken jullie voor de fan? want die gaat echt hard nu

            Comment

            Bezig...
            X