Hey,
ik heb Super Silver Haze zaadjes besteld en ik zou beginnen met 1 of 2 plantjes binnen in een kast.
Ondertussen heb ik al :
400Watt Na-lamp
relais
Afzuiging : U(V) 230 I(A) 0.19 P1(kW) 0.031 n(1/min) 2490
koolstoffilter uit de GS, de dame zei dat deze perfect bij de 400W lamp past
Ik moet de kast zelf nog maken en heb daar enkele vragen rond.
Hoe hoog zou de kast moeten zijn voor ssh planten ? rekening houdende dat de koolstoffilter nog boven delamp komt te hangen in de kast.. 1.0x1.0x2.0 ?
Dan bij de relais zijn de 2linkse gaatjes voor het stopcontact, het 3e ook voor de aarding en de 2 rechtse zijn voor de lamp... nu wil ik mijn lamp ook aarden maar mag ik dat aardingskabeltj ook in het 3e gaatje steken? samen met het aardingskabeltje van het stopcontact dus..
hierbij een foto van de relais, de afzuiging en de filter.
Grtz
ik heb Super Silver Haze zaadjes besteld en ik zou beginnen met 1 of 2 plantjes binnen in een kast.
Ondertussen heb ik al :
400Watt Na-lamp
relais
Afzuiging : U(V) 230 I(A) 0.19 P1(kW) 0.031 n(1/min) 2490
koolstoffilter uit de GS, de dame zei dat deze perfect bij de 400W lamp past
Ik moet de kast zelf nog maken en heb daar enkele vragen rond.
Hoe hoog zou de kast moeten zijn voor ssh planten ? rekening houdende dat de koolstoffilter nog boven delamp komt te hangen in de kast.. 1.0x1.0x2.0 ?
Dan bij de relais zijn de 2linkse gaatjes voor het stopcontact, het 3e ook voor de aarding en de 2 rechtse zijn voor de lamp... nu wil ik mijn lamp ook aarden maar mag ik dat aardingskabeltj ook in het 3e gaatje steken? samen met het aardingskabeltje van het stopcontact dus..
hierbij een foto van de relais, de afzuiging en de filter.
Grtz
Comment