Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 vragen over binnen kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 vragen over binnen kweken

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een paar vragen over binnen kweken.Ik heb al een beetje rondgeneusd op dit forum,maar ik kan er nog niet veel wijs uit. Ik ben een absolute leek op dit gebied en snap het allemaal nog niet zo goed.

    Ik heb gister 5 zaadjes besteld en ik vroeg me af of die 5 zaadjes 1 plantje geven of 5 plantjes.(misschien is dit een hele domme vraag,maar zoals ik al zei ben ik een leek).

    Ik las op het forum dat je lampen nodig hebt om binnen te kweken,maar een kennis van mij zei dat dit niet persee hoeft,het plantje groeit alleen wat langzamer zonder lamp,(zij had dit ook weer van een kennis gehoord)klopt dit?

    En dan wilde ik nog vragen of iemand ervaring heeft met de vapbong. Ik rook al jaren niet meer,maar omdat ik graag eens wilde uitproberen of ik door de wiet beter kan slapen en minder pijn heb(door reuma),ben ik sinds een week weer iedere avond aan het roken en eigenlijk wil ik dit niet meer.
    Ik slaap idd beter,dus wil ik wel wiet gaan gebruiken,vandaar dat ik de vapbong heb besteld.

    Dit waren voorlopig mijn vragen.

    Jootje.

    #2
    Re: 3 vragen over binnen kweken

    hoi jootje .....ik ben ook wel een leek hoor ,maar ik weet wel dat uit elk zaadje een plantje komt als jij je best doet tenmiste ....en een lampje boven je plantjes kan absoluut geen kwaad ze vinden dat zelfs heerllijk ....maar jootje er staat zoveeel info op deze site als jij hem doorneemt ben je een exsper in het kweeken van plantje s meid kom op je kan het !!!......groetjes kaatje...

    Comment


      #3
      Re: 3 vragen over binnen kweken