Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

    En ik maar denken dat een forum was om te discussieren.


    Grtz.

    Comment


      #17
      Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

      heb dan ook niet gezegd dat het forum daartoe niet dient alleen wijs ik erop dat de topicstarter liever geen discussie wilt maar een verslaggeving en persoonlijk vindt ik dit geen discussie 2 mensen die elkaar wat beledigen enzo.En meer zeg ik er niet over anders beginnen we zelf nog
      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

      Comment


        #18
        Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

        Laten we het een beetje deftig houden onder elkaar, we kunnen het niet eens zijn en verschillende meningen delen. Maar kan volgens mij op een andere manier duidelijk gemaakt worden.

        BTW : Geen oude koeien uit de gracht halen .

        Grtz

        Comment


          #19
          Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

          Oude koeien uit de gracht halen?
          Die koe zit er al jaren en geraakt er maar niet uit!

          Als je al eens succesvol kweekje tegenkomt onder leds, is het ofwel van dokkie of van een fabrikant van leds...
          Maar vraag als forum maar eens om zo'n discotegel te mogen testen aan die fabrikant...je hoort ze niet meer

          De investering om een ledlamp, al dan niet met teruggave achter de test, te mogen testen op een openbaar forum komt er raar maar waar nooit van...
          Na een succesvolle test zouden de lampen over de toonbank gaan vliegen...maar helaas blijft het steeds verkoopspraat

          Comment


            #20
            Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

            Oorspronkelijk geplaatst door Prutser View Post

            Als je al eens succesvol kweekje tegenkomt onder leds, is het ofwel van dokkie of............

            dankjewel voor t compliment,

            Comment


              #21
              Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

              oke ieder zijn eigen ding ikzelf ben ook nog niet overtuigd maar heb er ook niet al te hard mee lopen experimenteren,zolang je het zelf niet hebt geprobeerd kun je er naar mijn mening ook geen oordeel over geven(als dat zo een een beetje klopt dan eh).
              Over het oude koeien verhaaltje kan ik maar 1 ding zeggen en dat is dat dokkie hier nog maar een paar weken zit,dus oud kan het niet zijn en met andere forums heb ik geen flikker te maken wat dit betreft.

              Comment


                #22
                Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

                Ik bedoelde idd met die oude koe, conflicten meebrengen van een ander forum naar hier. misschien beetje verkeerd uitgedrukt.

                Grtz

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Wie heeft er succesvol gekweekt met leds?

                    @iedereen

                    Allereerst ben ik nieuw op deze website maar ik vraag mij iets af en hopelijk heeft iemand er een duidelijk antwoord op

                    Ten tweede: Iedereen die zich inzet om met ledverlichting te expirimenteren voor kweek zeg ik: Respect! En laat je enthousiasme niet opbranden aan negatievelingen!

                    En nu mij vraag:
                    Ik zou graag willen weten hoe de planten aan hun warmte komen als je LEDlampen gebruikt.
                    Want bij gebruik van HPS lampen komt er warmte van de lamp zelf.
                    En aangezien ledverlichting bijna geen warmte vanaf komt ben ik benieuwd hoe de planten dan verwarmd worden in een kweekruimte.

                    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
                    Tot gauw!

                    Met groene groeten,

                    Ledfan

                    Comment


                      #25
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X