Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eindelijk beginnen

Korting op 420shop
    Hey

ik heb net mijn kweekruimte bijna volledig afgewerkt maar dit wil ik vandaag of morgen klaar hebben, de zaadjes zijn aangekomen dus wil ik er direct aan beginnen maar ik heb eerst nog enkele vragen.

1. als de zaadjes ontkiemd zijn, plant ik ze dan direct in de "canna terra proffesional plus" grond met ph 5.5-6.5 en NPK mestgehlate 12/14/24 ?

2. hoe zorg ik dat de draadjes vochtvrij blijven in de kast ?

3. Ik heb super silver haze, is het ok als ik deze 1 week op 18/6 zet en de 9 overige weken op 12/12 ?

Thnx !

Re: Eindelijk beginnen

1. nee, je gebruikt een stek of light grond

2. in de originele verpakking of plastiekzakje laten en best in de frigo bewaren

3. ja is beetje eigen keuze, te zien hoeveel plaats je hebt. Houd er wel rekening mee dat die bloeitijd uiteindelijk 10/11 weken kan worden
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

hellow,

ah okej dus dan moet ik eerst nog naar de GS achter andere grond ? wanneer kan ik die canna terra dan gebruiken?
      ik had het over de draadjes vochtvrij houden, van de lamp en afzuiging enzo, nie de zaadjes

ik heb een kast van 1x1x2 en zou de plant ongeveer anderhalve meter laten worden, aangezien de lamp er anders niet meer bovenkan op 40 cm

Comment

als ik jou was zou ik de plant laten groeien tot een 60 cm en dan in de bloei voor een sativa en ongeveer 80 cm voor een indica
        maar is wat jezelf wilt
        sommigen laten ook hun zaadjes maar 1 week 24 uur tl verlichting en dan
        3 weken op 18 uur hps verlichting (400 watter ) is genoeg voor jou hok
        als je een 600 watter pakt dan kun je al gauw met temp problemen komen
        te zitten.

zorg gewoon dat je alle kabels netjes en geaard aansluit en zeker volgens
        de aansluitschema
        hang de kabels zo hoog mogelijk (ik heb alles van stroom boven mijn hoofd)
        zo kun je ook niet makkelijk kortsluiting krijgen door wateroverlast
        verlengkabels op de grond raad ik je ten strengste af of bel van te voren
        ff de brandweer ghehehe

die canna terra gebruik je als je hem gaat ompotten na ongeveer 3 weken na het ontkiemen.

je hoeft vanaf dat je de canna terra gaat gebruiken geen voeding te geven dit zit al
        allemaal in de bodem verwerkt
        pas als je plant van egaal groen naar lichterkleurig groen gaat dan raakt de voeding
        in de bodem op
        je kan vanaf dan met lage dosis voeding beginnen

ps aangezien jij die ssh hebt zou ik jou plantje niet laten groeien tot boven de 60 cm an ders kan je nog in de problemen komen met de hoogte sativas kunnen 100 tot 150 % groeien in de bloeifase

dus als jij hem laat groeien tot een 60 cm dan die volgens de theorie
        tussen de 120 en 150 worden maar kan door omstandig heden bijvoorbeeld
        te hoge tempratuur ook langer doorgroeien.

het is allemaal een beetje aanvoelen en kijken hoe de plant reageert verder
        kan ik je zeggen je moet heel veel lezen hier op dit forum en dan kom je
        er wel

mvg DH

Comment

Attached Files

Comment

Last edited by Robba; 16 October 2009, 20:14.

Comment

Comment

Daar blaast hij dus de warmte van de lamp direct op de thermometer.

Comment

aah ok, ik heb hem nu op de grond gelegd, aan de achterkant van de kast... eens zien wat dat geeft.
                  en moet ik me zorgen maken over het feit dat de ventilator op het maximum draait nu? gaan de plantjes dat aankunnen?
                  De lamp gaat snachts branden omdat ik dan meestal ga werken, misschien kan ik dan wel het raam open zetten en als ik thuiskom s'ochtends het raam toedoen, misschien helpt dat.

Comment

Comment

ja dat is waar, ik hou jullie op de hoogte
                      dan nog een laatste vraag; wat zou de maximum en minimum temperatuur mogen zijn ?

Comment

mooie kast man!

Comment

thnx, ik vraag me af of ik niet beter zou scroggen? kan dat ook met SSH in een kast van 1x1x2 ? omdat ik hoorde dat je daar meer grammetjes va haalt dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cj8300 View Post
                            ja dat is waar, ik hou jullie op de hoogte
                            dan nog een laatste vraag; wat zou de maximum en minimum temperatuur mogen zijn ?

Comment

Bezig...
                            X