Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadjes groeien recht omhoog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes groeien recht omhoog

    Korting op 420shop
    Goeie dag. mijn white widow die nu bijna 3 weken is , groeit vanaf het begin met zijn bladeren omhoog, het lijkt net een stekelvarken. Ik had gezien dat ik met het aarde te diep onder de lobblaadjes zat. heb hem net tot aan de lobbladeren gevult. Hoe kan dit . tis me 3de kweek heb al eerder white widows gehad en nog nooit dit. Nu doe ik het samen met een ak47 en burberry autoflower maar die hebben het niet. vreemd?

    gr sven

    #2
    Re: Blaadjes groeien recht omhoog

    Mischien kan je is een foto plaaten en mogen wij mee genieten van jou stekel varken.
    En waarschijnlijk kunne andere je dan ook beter helpen

    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Blaadjes groeien recht omhoog

      ahahahahaha
      is goed maak ik ff

      Comment


        #4
        Re: Blaadjes groeien recht omhoog

        stekelvarkentje, niet goed te zien maar vooral ochtends als de lamp aan gaat staat ie echt omhoog, na mate over de 14 uur gaat ie langzaam liggen
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Blaadjes groeien recht omhoog

          Waarschijnlijk als het donker is rust jou plant met zijn bladeren om hoog en als de lamapen aan staan gaat hij open staan om het licht goed op tevangen met de bladeren.
          Zou me geen zorgen maken.

          Heb jij die foto van heel dicht bij gemaakt ? de bladeren zijn zo breed voor een white widow
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Blaadjes groeien recht omhoog

            kan het niet zijn dat je verkeerd licht gebruikt, zodat de bladeren proberen te reiken naar het licht wat nog wel bruikbaar zijn?
            Welke lampen gebruik je?
            Info nodig...? Zie: Misty's ABC

            Comment


              #7
              Re: Blaadjes groeien recht omhoog

              nee dat ziet er anders uit , dan gaat het plantje de hoogte in groeien (stretchen ) hier niet het geval , ik zou persoonlijk ff je temperatuur opmeten, want je blad is een beetje gekruld zie ik.
              gekruld blad zou ook nog eventueel kunnen komen door voedings overschot, maar ja ik weet niet wat je aan voeding mee geeft of wat je temp is dus is moeilijk te zeggen.

              Comment


                #8


                owja ik gebruik een 250watt hps lamp. 2x 100mm air tube inlaat en 1x 150mm air tube uitlaat.
                Last edited by superzuan; 17 October 2009, 11:30.

                Comment

                Bezig...
                X