Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 vraagjes in verband eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 vraagjes in verband eerste kweek

Korting op 420shop
    Hallo Forumbezoekers

Ik start weldra met mijn eerste kweekje maar ik ben er nog niet uit welke aarde ik zal gaan nemen light mix of all mix , ikzelf zit te denken aan light mix maar dan moet je alles zelf bijvoeden en ben beetje bang voor overvoeding , wat raden jullie mij aan...

De ruimte waar mijn tent instaat koelt af tot 10 graden dus als de lamp uit is moet ik bij verwarmen , maar is het mogelijk om de ruimte waar de tent staat te verwarmen met petrol of gas en heeft dit gevolgen voor de planten want de lucht word wel aangezogen van die ruimte , of is er maar 1 mogelijkheid ELEKTRICITEIT

Re: 2 vraagjes in verband eerste kweek

Oorspronkelijk geplaatst door stef01 View Post
    Hallo Forumbezoekers

Ik start weldra met mijn eerste kweekje maar ik ben er nog niet uit welke aarde ik zal gaan nemen light mix of all mix , ikzelf zit te denken aan light mix maar dan moet je alles zelf bijvoeden en ben beetje bang voor overvoeding , wat raden jullie mij aan...

De ruimte waar mijn tent instaat koelt af tot 10 graden dus als de lamp uit is moet ik bij verwarmen , maar is het mogelijk om de ruimte waar de tent staat te verwarmen met petrol of gas en heeft dit gevolgen voor de planten want de lucht word wel aangezogen van die ruimte , of is er maar 1 mogelijkheid ELEKTRICITEIT
    je zegt het zelf al met light mix moet je idd bijvoeden en voor overvoeding hoef je niet bang te zijn als je gewoon even wat tijd besteed om je voeding te dosseren en gewoon doet wat er gevraagt word gaat dat zeker wel goed en je resultaat zal er zeker na zijn

als het 10 gr in je tent word dat is idd veel te koud
    24 tot 26 gr is ideaal ook als het licht uit is dus verwarmen moet

vertel eens wat meer over je tent en wat er zo al inzit zoals:lamp , afzuiging , invoer , vochtigheid , enz....

Comment

Tent is 120x120x200

600 watt

Afzuig 500m3

Invoer geen , enkel die van de tent

Vochtigheid nog steeds laag staan geen planten in

Dus welke mogelijkheden heb ik om te verwarmen is dat enkel elektriciteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stef01 View Post
        Tent is 120x120x200

600 watt

Afzuig 500m3

Invoer geen , enkel die van de tent

Vochtigheid nog steeds laag staan geen planten in

Dus welke mogelijkheden heb ik om te verwarmen is dat enkel elektriciteit
        ik persoonlijk zal geen afzuiging van 500m3 gebruiken zuig je te veel lucht weg in jou geval. (ik zou een 200 of 250m3 gebruiken) de lucht heeft dus totaal geen mogelijkheid om op te warmen .
        en ik zou wel een invoer gebruiken die ingeveer 20% minder was als mijn afzuiging
        een tip : zuig het invoerlucht bij je VSA van je lamp weg als het goed is staat die buiten je tent en dat is warme lucht

Comment

Bezig...
        X