Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PHILIPS SON-T plus gebruik tijdens de groeiperiode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PHILIPS SON-T plus gebruik tijdens de groeiperiode

    Korting op 420shop
    Als je per ongeluk een PHILIPS SON-T plus hebt gebruikt heb tijdens de gehele groeiperiode kan dat echt kwaad ??

    Ik las namelijk het volgende stukje op een online shop;

    Werken met de Philips SON-T Plus 400 Watt bloeilamp
    Deze lamp kan zeer goed gebruikt worden om planten mee te laten afbloeien.
    Voor het bloeien van planten is deze lamp simpelweg de beste die er te krijgen is, de spectrale kleuren zijn optimaal voor de bloei.

    Bloeien ja, groeien nee
    Deze lamp kan absoluut niet gebruikt worden om groeiende planten mee te belichten, de lamp bezit te weinig kleur in het blauwe spectrum hiervoor. Groeiende planten hebben de kleuren in het blauwe spectrum nodig om voldoende bladweefsel te kunnen aanmaken, en bloeiende planten hebben licht in het rode spectrum nodig om voldoende bloemen te kunnen aanmaken.

    #2
    Re: PHILIPS SON-T plus gebruik tijdens de groeiper

    hier kan je behoorlijk goed mee groeien. Alhoewel dit eigenlijk een bloeilamp is, heeft hij relatief veel blauw licht. Daardoor is hij redelijk geschikt om te groeien (voor een bloeilamp).
    ik vind deze peer niet ideaal om te bloeien, juist omdat er relatief veel blauw licht inzit.
    Voor de bloei liever een Philips Green Power, die juist meer rood licht geeft.

    Comment


      #3
      Re: PHILIPS SON-T plus gebruik tijdens de groeiper

      idd sluit me helemaal aan bij CIAze

      Maar zelf doe ik voorgroeien onder Fluo, maar als ze in het grote hokkomen te staan groeien ze nog een weekje verder en gewoon onder een Son T

      Dus Dont worry, het kan geen kwaad, alleen zullen ze iets minder groeien dan onder een groeilamp !

      Comment


        #4
        Re: PHILIPS SON-T plus gebruik tijdens de groeiper

        dus wat in het bovengenoemde stukje staat geschreven is complete onzin
        er staat dat er juist te weinig blauw in zit volgens de beschrijving voor de groei.

        Comment

        Bezig...
        X