Ik baal als een stekker om een of andere tot nu toe onbekende reden zijn zijn mijn plantjes van de een op andere dag compleet geel geworden . De dag er voor dacht ik nog dat ze er wat lichter groen uit zagen dan normaal maar niks schokkends of zo. Tot ik de volgende ochtend mijn tent open trok, ik schrok me dood, de blaadjes van alle plantjes hingen slap en waren helemaal geel. Ik heb direct een vriend gebeld met de vraag om even te komen kijken. Ook hij wist niet wat hij zag, hij heeft al jaren ervaring maar dit heeft hij nooit eerder gezien. Hij heeft met zijn eigen meet instrumenten alles gecontroleerd, LV was prima, temp prima en PH van de aarde ook. De planten waren niet te nat of te droog en na een uitgebreide controle bleken ze ook vrij te zijn van beestjes of schimmels. Ik heb het nog even aangekeken maar ik moest er aan geloven, de plantjes zouden het niet gaan redden. Onbegrijpelijk dat plantjes die het zo goed deden zo razend snel achteruit zijn gegaan. Met pijn in mijn hart heb ik ze uit hun potten verwijderd. Weet niet of ik het nogmaals ga proberen, ik weet niet waar het nu is fout gegaan daar door kan ik het dus een volgende keer niet voorkomen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Baal als een stekker
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Baal als een stekker
Hoe waren de wortels?
Wellicht beestjes die de wortels aangetast hebben (dat zie je natuurlijk niet, totdat je de plant eruit haalt)?Info nodig...? Zie: Misty's ABC
-
Aan de wortels heeft die vriend ook gedacht, we hebben de plantjes uit de potten gehaald maar konden echt niks bijzonders vinden. Tis zo klote dat je niet weet wat er nu fout is gegaan. Ik heb me net voorgenomen om het nog een keer te proberen maar dan met stekken als ik er aan kan komen. En dan maar hopen dat het goed gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asta View PostOndervoed?
Als ze geel worden dan missen ze voedingsstoffen, dat lijkt me duidelijk.
Dat kan door vele redenen veroorzaakt zijn, het is nu uit te zoeken hoe dat dit gekomen is.
Weet je heel zeker dat de aarde door de pot heen vochtig was?Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.
Comment
-
Niemand komt op het idee om te vragen wat voor zaad het was en waar het vandaan komt???
Dus bij deze..Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Echt klote voor je man maar geef nooit de moed op.
Het is net als in de mensenwereld je heb sterke en zwakke mensen.
De een wordt bijna nooit ziek de ander sterft al bij geboorte.
Get over it and keep growing.
Hoe zit het eigelijk met je medium of met je afzuiging.
Kregen ze wel genoeg ververste lucht waren ze ziek of waren ze gewoon niet gelukkig in je hokkie?
Comment
Comment