Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in kas/welke soort...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweken in kas/welke soort...

Korting op 420shop
    Ik heb geen ruimte beperking om te gaan kweken, ook al begin ik pas weer in maart kan ik net zo goed nu een paar vragen stellen.
    Een vriend van me heeft een hortensia kwekrij waar een hoek open is, ik mag hier 5 planten neerzetten van hem, zodat we geen gezeik krijgen want anders bestaat de kans dat hij zijn kwekerij moet sluiten.
    Hortensia's groeien op natuurlijk licht dus geen lampen, dus kunnen we hier 5 planten bij zetten.

In de kas is het wel altijd rond de 20 Graden. Geen last van wind/regen.
    Kan ik het besten een binnen of buitensoort kweken hier?
    Ik zoek een plant wat een flinke boom wordt waar ik veel van af kan halen die rond de 3 meter hoog wordt ofzo en waar ik toch een lekker wietje van af kan halen waar je goed stoned/high van wordt.

Kunnen jullie helpen met een soort uitzoeken?

Alvast bedankt,

Martinair

Re: Kweken in kas/welke soort...

ik denk dat als je in maart gaat beginen met kweken dat je hoe dan ook van die wietbomen krijgtik denk dat je als beginner goed af bent met POWERPLANT,lekker om te roken,goed stoned,makkelijk te groeien en een goede opbrengst.wat mij betreft toch wel fijne!grtz

Comment

iemand anders nog aanraders?

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Hallo Martin,

Je vraagt eigenlijk naar geschikte soorten voor de kaskweek: die zijn er natuurlijk zat. Ik heb echter een ongevraagd advies: als je kennis met zijn hortensiakas het goedvindt zou ik permanent een zwenkventilator op je planten richten. In de kas heb je weinig wind (luchtcirculatie) zodat je met "kunstmatige" wind schimmel kunt voorkomen.

Xtreme

Comment

Bezig...
          X