Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ec afstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ec afstellen

Korting op 420shop
    hoi mede kwekers

na gelezen en gezocht te hebben zit ik nog met een aantal vragen over de ec.
    wanneer moet je de ec van het voedings water afstellen, als je bijvoorbeeld in de bloei zit en je geeft terra flores en greensensation moet ik dan eerst de basisvoeding zonder bijvoegingen afstellen op de juiste ec waarde en dan de greensansation toevoegen of moet ik hun gezamelijk toevoegen aan het voedings water en dan de ec afstellen???

Comment

Re: ec afstellen

maar is diet 2.8 dan met of zonder de greensensation want de greensensation krikt de ec behoorlijk op

Comment

dus hier weten de mensen niet zo veel over het afstellen van de ec
        ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puurjointje View Post
          dus hier weten de mensen niet zo veel over het afstellen van de ec
          ????
          dit zou ik niet durven stellen ,eerst en vooral er is een zoekfunctie op dit forum
          Veel dezelfde vragen worden gesteld en ik dacht jij hier in deze topic reeds jou antwoord hebt gekregen ,nogmaals een ec meter goed geijkt op de juiste waarden ,jou voedingsschema volgen en eerst jou voedingsstoffen toevoegen en daarna je PH op de juiste waarde instellen + of MIN toevoegen en alles komt okay groene groet latin
          PS============
          KLIK
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Bezig...
          X