Hoi medegrowers, onlangs had ik een gesprek,iemand had hopen buitenteeld te verwerken ,ik ben heus geen bleuken in het jargon ,maar hij sprak over korte termijn drogen onder stikstof ,steeg me het petje te boven en wou deze vraag bij deze stellen bestaat het en dergelijke ? of naaide die kerel mij iets op ? Ik besef dit bij hobbyteeld niet nodig is ,doch de vraag uit interesse for knowledge groene groetjes latin
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
drogen door middel van stikstof?
Collapse
X
-
Re: drogen door middel van stikstof?
Oorspronkelijk geplaatst door LeegZakjeWiet View Posthet kan wel maar dan geef je de wiet niet de tijd om uit te rijpen dus zal ie ook wel minder lekker worden maar het kan wel is maar net wat je zelf wil.(ik zou het niet doen)
Grtz LzwStay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
-
De meest recente variant van drogen als bewaarstrategie is het vriesdrogen of lyofiliseren. Het vochtverlies wordt hier niet veroorzaakt door verdamping maar door sublimatie, de directe overgang van ijs naar waterdamp. Door de extreem lage temperatuur worden watermoleculen omgezet in ijskristallen. De forse temperatuursdaling maakt de lucht zeer droog en onttrekt water aan het voedingsmiddel. De voordelen van het vriesdrogen van levensmiddelen zijn niet onbelangrijk. De smaak van voedingsmiddelen blijft beter behouden, terwijl volume en gewicht afnemen. Het eindresultaat kan op een droge plaats gedurende een lange tijd bewaard worden.
bron www.
vale.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vale View PostDe meest recente variant van drogen als bewaarstrategie is het vriesdrogen of lyofiliseren. Het vochtverlies wordt hier niet veroorzaakt door verdamping maar door sublimatie, de directe overgang van ijs naar waterdamp. Door de extreem lage temperatuur worden watermoleculen omgezet in ijskristallen. De forse temperatuursdaling maakt de lucht zeer droog en onttrekt water aan het voedingsmiddel. De voordelen van het vriesdrogen van levensmiddelen zijn niet onbelangrijk. De smaak van voedingsmiddelen blijft beter behouden, terwijl volume en gewicht afnemen. Het eindresultaat kan op een droge plaats gedurende een lange tijd bewaard worden.
bron www.
vale.Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
Comment