Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

250 hps + extra spaarlamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    250 hps + extra spaarlamp

    Korting op 420shop
    Goeie dag.

    Ik wou even wat weten. In mijn hok van 60x60x140 heb ik een 250watt hps hangen.

    Nu als ik door me planten heen kijk zie ik dat er links achter in mijn hok niet echt licht komt zoals bij de andere plekken.

    Kan ik nu dus linksboven een spaarlamp van 23watt plaatsen? Ik ben ooit begonnen met spaarlampen en heb gekweekt tot er toppen kwamen. Maar kan het kwaad om met hps en spaarlampen tegelijk te werken

    gr sven

    #2
    Re: 250 hps + extra spaarlamp

    Naar mijn mening kun je dat gewoon combineren.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: 250 hps + extra spaarlamp

      oke bedankt. monty.

      Heeft het ook nut? ik zie wel dat het er in dat hoekje meer verlicht is .

      Comment


        #4
        Re: 250 hps + extra spaarlamp

        Hoe meer licht hoe beter.

        Het heeft wel nut, maar 1 enkel spaarlampje op een HPS zul je nauwelijks merken verwacht ik.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: 250 hps + extra spaarlamp

          , is moeilijk te zien omdat het een andere kleur is, dus je ziet het verschil al snel, ik zal het aankomende tijd ff bekijken. Als ik de toppen aan de kant van de spaarlamp ook goed zie groeien weet ik meer.

          Comment


            #6
            Re: 250 hps + extra spaarlamp

            Oorspronkelijk geplaatst door superzuan View Post
            Goeie dag.

            Ik wou even wat weten. In mijn hok van 60x60x140 heb ik een 250watt hps hangen.

            Nu als ik door me planten heen kijk zie ik dat er links achter in mijn hok niet echt licht komt zoals bij de andere plekken.

            Kan ik nu dus linksboven een spaarlamp van 23watt plaatsen? Ik ben ooit begonnen met spaarlampen en heb gekweekt tot er toppen kwamen. Maar kan het kwaad om met hps en spaarlampen tegelijk te werken

            gr sven
            ik dacht ooit te hebben gelezen 250 watt een rijkwijte heeft qua lichtintensiteit van 0,5 meter ja je kan er een lampje bijhangen indien nodig !
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment


              #7
              Re: 250 hps + extra spaarlamp

              Je kan ook zilverfolie kopen (20m 79 cnt euroshopper, gewoon bij de plaatselijke ap tekoop) en daarmee dat stukje of heel je hok bekleden. Je moet wel rekening houden dat het dan ook een stuk warmer wordt! Dus ventileren of je lamp hoger zetten.
              En dan heb je gelijk geen probleem meer met het kleur verschil.

              Succes!
              Battle the Ocean!

              Comment


                #8
                Re: 250 hps + extra spaarlamp

                mijn hok is al bekleed aan de binnenkant. daar zal het niet aan liggen. komt omdat de ak 47 al zeker 25cm groter is als de blueberry dus de bladeren en takken geven de blueberry een beetje schaduw. ik heb de blueberry nu op een schoenendoos vertikaal gezet. dus heeft nu de hoogte van de ak47, en heeft weer voldoende licht. Heb de spaarlamp weer weg gehaald was vervelend met het water geven.

                Comment


                  #9
                  Re: 250 hps + extra spaarlamp

                  strakkies foto's

                  Comment

                  Bezig...
                  X