Hoi medegroweeeeeers
Mijn damekes zitten bijna op hun 4de week bloei en ik vroeg me af wat jullie me aanraden En wat jullie ervaringen zijn met deze producten ik heb deze nog maar 1 kweek gebruikt dus ken nog niet zo goed de verschillen
PK13-14
- Canna PK13-14 is een bloeivoeding
- PK13-14 is geschikt voor aardemengsels, cocosmengsels, hydro, steenwol
& aquasystemen
- verhouding werkzame stoffen PK = 13 - 14
- met fosfor en kalium
- dosering van de voeding is 7,5 ml per 5 liter voedingswater, inhoud is 1
liter
- voeding kan aangezuurd te worden voor het gebruik
- afhankelijk van de plant en potgrootte 1 tot 3x in week 6-7 toedienen
- product is geschikt voor teelt van gewassen voor menselijke consumptie
Canna PK13-14 is een hoogwaardig zuiver fosfor en kalium mengsel ter bevordering van de bloemvorming bij bloeiende planten. De voedingselementen fosfor en kalium zijn zeer belangrijk in grote hoeveelheden tijdens de bloeifase. De fosfor in deze voeding zorgt voor een hogere opbrengst en de kalium zorgt voor hardere toppen. Men voegt deze Canna PK13-14 toe in week 6 tot 7 van de bloeifase. Men kan dit mengsel dan maximaal 3 tot 6 dagen toevoegen aan het voedingswater. Canna PK13-14 lost uitstekend op in het voedingswater en is daardoor direct opneembaar voor de plant.
Plagron "Green Sensation"
Een complexe samengestelde bloeistimulator van biologische en bio-minerale voedingselementen speciaal voor de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling wordt de plant voorzien van alle voedingsstoffen welke nodig zijn voor een uitbundige bloei en vruchtzetting. De belangrijkste eigenschap van green sensation is een verhoging van het suikergehalte in de vrucht.
Fles of kan: Gebruiksaanwijzing:
Eerst een gedeelte green sensation in lauw water oplossen en daarna toevoegen aan bemestingssysteem. Green Sensation kan toegediend worden via injectie-, druppel en vloeisystemen. Altijd gebruiken samen met een gereduceerde basisvoeding.
Werking:Vermeerdering van de bloei; Verhoging van vruchtopbrengst; Verhoging suikergehalte; Stressvermindering
Gebruik van de Green Sensation:1 ml Green Sensation verdunnen met 1 liter water. Deze oplossing in combinatie met de basisvoeding bij iedere watergift meegeven. Start met Green Sensation meegeven 4 weken voor je denkt te oogsten. Green Sensation is te gebruiken op alle substraten: aarde, kokos, steenwol, mapito & NFT.
Voorbeelden van bloeilengte van soorten:
- 8 weken soort: vanaf 4e week Green Sensation meegeven
- 10 weken soort: vanaf 6e week Green Sensation meegeven
- 12 weken soort: vanaf 8e week Green Sensation meegeven
Atami BloomBastic
Dosering en toepassing:
Goed schudden voor gebruik.
Samenstelling:
Potassium Phosphate, Potassium Hydroxide, Phosphoric Acid, Iron EDTA, Phosphorus Pentaoxide, Clay mineral.
Waarschuwing:
Buiten bereik van kinderen bewaren.
Bij kamertemperatuur bewaren.
Voor een optimaal kweekschema ver-wijzen wij u naar www.atami.com
Inhoud:
Samenstelling / Content /
N-P-K 0-20-21
Nitrogen (N total) 0.18%
of which NH4 0.07%
NO3 0.11%
Fosfor (P2O5)
19.62% (8.6% P)
Soluble in water
Potassium Oxide (K2O)
20.88% (17.4% K)
Soluble in water
Calcium Oxide (CaO)
0.28% (0.20%Ca)
Soluble in water
Magnesium Oxide (MgO)
(0.20% (0.12%Mg)
Soluble in water
Iron (Fe) 1.120% (EDTA)
Manganese (Mn) 0.005%
Zink (Zn) 0.002%
Boron (B) 0.001%
Thx alvast voor jullie hulp
Mvg Izzzzzz
Mijn damekes zitten bijna op hun 4de week bloei en ik vroeg me af wat jullie me aanraden En wat jullie ervaringen zijn met deze producten ik heb deze nog maar 1 kweek gebruikt dus ken nog niet zo goed de verschillen
PK13-14
- Canna PK13-14 is een bloeivoeding
- PK13-14 is geschikt voor aardemengsels, cocosmengsels, hydro, steenwol
& aquasystemen
- verhouding werkzame stoffen PK = 13 - 14
- met fosfor en kalium
- dosering van de voeding is 7,5 ml per 5 liter voedingswater, inhoud is 1
liter
- voeding kan aangezuurd te worden voor het gebruik
- afhankelijk van de plant en potgrootte 1 tot 3x in week 6-7 toedienen
- product is geschikt voor teelt van gewassen voor menselijke consumptie
Canna PK13-14 is een hoogwaardig zuiver fosfor en kalium mengsel ter bevordering van de bloemvorming bij bloeiende planten. De voedingselementen fosfor en kalium zijn zeer belangrijk in grote hoeveelheden tijdens de bloeifase. De fosfor in deze voeding zorgt voor een hogere opbrengst en de kalium zorgt voor hardere toppen. Men voegt deze Canna PK13-14 toe in week 6 tot 7 van de bloeifase. Men kan dit mengsel dan maximaal 3 tot 6 dagen toevoegen aan het voedingswater. Canna PK13-14 lost uitstekend op in het voedingswater en is daardoor direct opneembaar voor de plant.
Plagron "Green Sensation"
Een complexe samengestelde bloeistimulator van biologische en bio-minerale voedingselementen speciaal voor de bloeifase. Door de uitgekiende samenstelling wordt de plant voorzien van alle voedingsstoffen welke nodig zijn voor een uitbundige bloei en vruchtzetting. De belangrijkste eigenschap van green sensation is een verhoging van het suikergehalte in de vrucht.
Fles of kan: Gebruiksaanwijzing:
Eerst een gedeelte green sensation in lauw water oplossen en daarna toevoegen aan bemestingssysteem. Green Sensation kan toegediend worden via injectie-, druppel en vloeisystemen. Altijd gebruiken samen met een gereduceerde basisvoeding.
Werking:Vermeerdering van de bloei; Verhoging van vruchtopbrengst; Verhoging suikergehalte; Stressvermindering
Gebruik van de Green Sensation:1 ml Green Sensation verdunnen met 1 liter water. Deze oplossing in combinatie met de basisvoeding bij iedere watergift meegeven. Start met Green Sensation meegeven 4 weken voor je denkt te oogsten. Green Sensation is te gebruiken op alle substraten: aarde, kokos, steenwol, mapito & NFT.
Voorbeelden van bloeilengte van soorten:
- 8 weken soort: vanaf 4e week Green Sensation meegeven
- 10 weken soort: vanaf 6e week Green Sensation meegeven
- 12 weken soort: vanaf 8e week Green Sensation meegeven
Atami BloomBastic
Dosering en toepassing:
Goed schudden voor gebruik.
Samenstelling:
Potassium Phosphate, Potassium Hydroxide, Phosphoric Acid, Iron EDTA, Phosphorus Pentaoxide, Clay mineral.
Waarschuwing:
Buiten bereik van kinderen bewaren.
Bij kamertemperatuur bewaren.
Voor een optimaal kweekschema ver-wijzen wij u naar www.atami.com
Inhoud:
Samenstelling / Content /
N-P-K 0-20-21
Nitrogen (N total) 0.18%
of which NH4 0.07%
NO3 0.11%
Fosfor (P2O5)
19.62% (8.6% P)