Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lucht toevoer te koud???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lucht toevoer te koud???

    Korting op 420shop
    Hee hallo allemaal,

    Ben nog druk aan het kienen wat de beste manier is om mijn hokkie te maken en dat gaat de goede kant op. Ik heb een vraagje misschien kunnen jullie me helpen ... heb er laatst een thread over voorbij zien komen maar kan hem niet meer vinden..

    De winter komt eraan , luchtinvoer komt uit een bak van 20 cm diep die voor het raam is geplaatst .. straks gaat het vriezen dus lucht wordt erg koud.. hoe ernstig is dit voor m'n meisjes .. nu heb ik nog de keuze een muurtje te plaatsen op een cm of 50 zodat ik de cv kan aanzetten en dat kan de boel misschien verwarmen er vanuit gegaan dat de afzuiging op de grond staat... daarin tegen denk ik dat mijn cv niet kan opwarmen tegen de hoeveelheid lucht die de kast in getrokken word.



    alvast bedankt mensen !!!

    succes
    Last edited by soepkip; 30 November 2009, 13:38.

    #2
    Re: lucht toevoer te koud???

    Wat voor een afzuiger ga je gebruiken? Komt er een kachel in de ruimte te staan, aangezien deze van behoorlijk formaat is.
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: lucht toevoer te koud???

      Hee Mr 3ppozz ,

      In de growshop raden ze me 1x 2500 aan maar ik dacht zelf 1 x 2500 en 1 x 1500 die ik kan regelen ivm geluid en voor de "nacht" wilde ik idd een electrisch kacheltje plaatsen of als ik geen muurtje plaats met m'n cv..

      please correct me if i'm wrong.

      bedankt voor je reactie
      Last edited by soepkip; 22 October 2009, 22:54.

      Comment


        #4
        Re: lucht toevoer te koud???

        kacheltje kan , gaat wel wat stroomverbruiken, of verse lucht uit een warme goed ventilerende kamer. ik had het zelfde probleem te koud vooral met lampen uit. na een tip om verse lucht uit een kamer te halen die lekker op temperatuur is , heb ik daar geen last meer mee.

        Comment


          #5
          Re: lucht toevoer te koud???

          Gewoon je cv aan en 's nachts je lamp laten branden ipv overdags.

          Grtz.

          Comment


            #6
            Re: lucht toevoer te koud???

            jep en als je lucht van buiten gebruikt zul je de lucht moeten verwarmen.
            Het is beter van lucht van buiten aan te zuigen en je afvoer in je huis te blazen, dan zien ze met hun cannasniffer nergens een uitlaat aan je huis waar ze kunnen meten ook is verse buitenlucht beter en de kostprijs van het extra verwarmen valt best mee aanzien de warme lucht je huis ingeblazen word langs de uitvoer van je kweekruimte en zo je huisje ermee verwarmt word.
            in en uitvoer binnen je woning houden kan ook maar dan gebruik je steeds dezelfde lucht en das niet aan te raden.

            gtzz
            Last edited by janleuri; 27 October 2009, 17:52.

            Comment


              #7
              Re: lucht toevoer te koud???

              Bedankt voor jullie reacties mensen deze worden zeer gewaardeerd!! Ik denk dat ik idd mijn cv in de kast aan zet 's nachts en dan de lucht aanvoer niet direct op mijn meisjes af stuur ... weet iemand hoeveel ruimte ik moet houden tussen mijn cv en mijn plantjes???

              Comment


                #8
                Re: lucht toevoer te koud???

                Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
                Gewoon je cv aan en 's nachts je lamp laten branden ipv overdags.

                Grtz.
                ik ga hier volledig mee akkoord!
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                Comment

                Bezig...
                X