Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te heet is lamp uit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

te heet is lamp uit?

Korting op 420shop
    dag mensen,

ik begin binnenkort met kweken op 1 m2, ik heb hier een lamp van 600 w boven hangen.. ik was van plan om te gaan scroggen omdat ik een ruimteprobleem heb..

nou het probleem; ik ben bang dat het daar te heet word en ik wil dat het zooitje dan automatisch uit gaat.. nou is het dus niet de bedoeling om een of andere module van veertigduizend euro te kopen..

iemand idee?

en als ik dan toch niet goed heb gezocht en het stond er wel op..:

Prick

Re: te heet is lamp uit?

hmmm

het kan heel heet worden voor het gaat branden hoor ik zou er een automatische brandblusser hanger en een aardlek schakelaar en dan is het veilig tegen brand ghehehehe

(alles met aarde aansluiten)

Comment

Euh dus als het te warm word ga je de lamp uitschakelen??
      Je plantje heeft in groei min 16uren constant licht nodig en in bloei 12u constant licht, je kan daar nu wel beetje meespelen maar de lichttijd mag je niet onderbreken of je plantje gaat stressen. Ze weet niet wat er gebeurd en daarom weet ze niet wat te doen bloeien, groeien,

Om je ruimte te koelen koop je een deftige afzuiging met een thermosturing en hier ben je bij lange geen 1000en eurootjes voor kwijt.

check effe op vents en die combineer je dan met de gepaste koolstoffilter
      ik zou voor 350kub gaan met jouw 600W lamp ben je zeker dat je over hebt zo.
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

nou ja kijk, tis niet dat ik er te schijterig mee ben, maar tegen de 60 70 graden zou ik hem toch liever uit hebben dan dat ik de boel platbrand

maarrr, volgens mij heb ik al een ideetje..

en dan wellicht een relais?

Comment

60 70 graden geen plant die dat overleeft gheheheheh
          je kan ook een plant on line growen ik stuur je de link wel is helemaal gratis
          en word ook geen 60 of 70 graden daar is temp altijd optimaal ghehehe

high grow legal marijuana growing
          zoek dat maar eens op google

Comment

haha devils haze,

stiekem weet ik wel dat dat geen plant dat overleeft maar ik kweek in een kast, en ik ga me echt een poemel voelen als ik de zooi afbrand.. ik heb ook geen idee hoe heet zon 600 watts lamp boven aan kan worden..

andere kant, ik zie het wel

bedankt

edit;

bah wat is dat programma lame ik schrik van de setup
            Last edited by Prick; 26 October 2009, 10:50.

Comment

Hey gast maar die lamp mag je niet aan/af schakelen enkel als je 12uur cyclus voorbij is moet hij uit voor de 12uren donker.. Die 60graden ga je nooit halen in je kastje met een deftige afzuiging kan je makkelijk 26graden houden in je kastje.

Voor brandveiligheid kan je een poederblusser kopen en een rookmelder.

PS die 600W moet zoiezo relaisgestuurd worden, gewone timers branden door of vast

A. The cop!

Comment

ok das geruststellend

met dat relais gebeuren bedoelde ik dat er dan een relais zou moeten zijn dat andersom ook werkt.. dus als de thermostaat een positief signaal geeft dat de relais dan stroom er af haalt.. zoiets zou wel moeten bestaan..

andere kant, als jij zegt dat ik het met een fatsoenlijke afzuiging koel genoeg hou, kijk ik eerst dat aan

bedankt!

Comment

ja tuurlijk gaat dat lukken gewoon de lucht die binnen komt van een zo koel mogelijke plaats aanzuigen

(Ik denk dat je met dat relais gebeuren dan meer een soort dimmer bedoeld of?)
                  Die relaissturing dat ik bedoel is bv. relaissturing
                  Last edited by Smoking Fifi; 26 October 2009, 12:35.

A. The cop!

Comment

hmm 250 cub kan volstaan ,ik doe het op 120x120x200ook met 600 ,zorgen voor goede in en uitlaat lucht en een ventilatortje onder je lamp en op de plantjes gericht aja de koolstoffilter bij te rekenen
                    als dit je eerste kweekje is zou ik niet gaan scroggen maar gewoon toppen !aan de vierde en eventueel 7 internode!
                    Last edited by latindos; 26 October 2009, 12:25.
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

ik heb hier ergens gelezen dat ik de ventilator net niet op de plantjes mag richten omdat de (te) warme llucht er dan opgeblazen wordt ? de plantjes moeten natuurlijk wel een beetje bewegen in de wind, dat wel..

Comment

ja ik kan maar een metertje hoog he.. en met 600 moet je er toch al 40 cm tussen hebben? opzich had ik dus best wel wat meer ruimte mogen nemen

:/ lame

Comment

met een 600 moet je 60 cm afstand houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TastyHaze View Post
                            ik heb hier ergens gelezen dat ik de ventilator net niet op de plantjes mag richten omdat de (te) warme llucht er dan opgeblazen wordt ? de plantjes moeten natuurlijk wel een beetje bewegen in de wind, dat wel..
                            Des niet echt voor te warme lucht, door de luchtstroom krullen de bladeren anders te snel omdat ze hun vocht te snel verdampen

A. The cop!

Comment

Bezig...
                            X