Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raar! kunnen jullie opheldering geven?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Raar! kunnen jullie opheldering geven?

Korting op 420shop
    Goedenmiddag allemaal!

Ik had me 2 vrouwetjes in de garage gezet, en toen ik de volgende dag ging kijke, was de kleinste ( ongeveer 5 cm. kleiner dan de grootste ) was helemaal naar beneden gaan hange!

Toen heb ik besloten om hem weer in me huis te zetten, met me bureau lamp erboven, na 1 dag stond hij er weer helemaal fis bij!
    Hoe kan dit?
    Die grote plant staat trouwens nog steeds helemaal fris erbij!

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
    Misschien is het nu te koud in de garage? dat ik beter die grote ook naar binnen kan halen?

Mvg,

Roboafca

Re: Raar! kunnen jullie opheldering geven?

ik zou ze tog binne haale ze en onder een lamp zette grt

Comment

hoe kweek je ? wat voor soort?

Comment

Ik heb een Skunk #1 in de garage staan.. en ook een Skunk #1 onder de bureaulamp.
        Hoe kweek ik? hoe moet ik die beantwoorden?:$

Comment

op aarde binnen wat voor lamp wat voor soort

Comment

dus je bedoeld eigenlijk:
            -je hebt 2 plantjes maar 1 daarvan hangt naar beneden en de andere staat goed recht.....

Nou stel dat je nu 67 jaar bent getrouwd..... dan hangt ie ook wel een beetje bij het zien van je vrouw.....
            komt er een jonge 30 jarige wulpse vrouw binnen gaat ie wel rechtop staan......
            toch???? denk ik...beetje zelfde effect de ene wel en de andere niet..........whahahha.....
            excuses
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Wat denk je van het temperatuur verschil? Dat is wel heel groot in 1 keer
              en bureau lamp je natuurlijk gaat je plant recht op komt hoop warmte van af.
              Planten verplaatsen is nooit goed
              Komt er wel licht in jou schuur ?
              God was never on your side..

Comment

Max. en min. temperatuur?
                Lv?
                Stonden ze in het donker in de garage?
                Krijgen ze veel drinken?
                .?.?.?.?

Comment

kan iemand anders behalve de wietkabouters niet een van je plantjes om zeep willen helpen hebben ? laat het weten !!
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Comment

De baaldjes en de plant hingen naar beneden, toen heb ik die plant die naar beneden hing naar me kamer gebracht en die staat er nu weer helemaal top bij!
                      Maar die andere plant mag ik niet in huis, omdat me ouders hem te erg vinden stinken
                      Dus die moet daar wel!

Roboafca

Comment

Roboafca, je moet weten dat eenmaal planten in bloei schieten of reeds in bloei zijn ze THC gaan produceren en daarbij gepaard gaan ook kliertjes de bekende marihuanageur gaan afgeven. Dus waarschijnlijk was die ene 'stinkende' plant (stinken, volgens jou ouders althans, wij wensen niets liever eigenlijk ) al in bloei en die andere nog niet...

Ik wijs je er vriendelijk op dat een plant zoveel mogelijk REGELMAAT vereist wil ze mooie rookbare toppen geven... Dus maak zeker dat je CYCLUS altijd dezelfde is en dat je niet eens 12/12 en dan eens 15/9 gaat gebruiken ofzo... Geloof me vrij wanneer ik zeg dat het nefast is voor je plant(en). Een tijdschakelaar lijkt me voor jou dan ook een must-have...

Misschien het een en ander doorlezen over BLOEI en GROEI lijkt me geen slechte zaak. Je zal er zeker wijzer van worden! Ook omtrent voeding (want dat zal vroeg of laat nodig zijn door het feit dat je in potten kweekt) kan je hier veel bijleren op het forum. Ik raad je daarbij de 'Searchfunctie' aan. Deze vind je rechtsbovenaan in je controlepaneel.

Greetzzz

Jona

Comment

Bezig...
                        X