Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over zaatjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag over zaatjes

    Korting op 420shop
    halo ik heb eens een vraagje ik wil amezia kweeken maar waar kan ik best mijn zaad gaan haale en wat is de prijs ongeveer per zaad en waar moet ik op lette als ik amezia kweek want het is de 1rste keer da ik amezia kweek grt zeno

    #2
    Re: vragje over zaad

    waarom begin je voor je eerste kweek gelijk met een haze ???

    waarom pak je geef deftig indicatje ????

    is sneller klaar dus minder tijd voor problemen ????

    Comment


      #3
      Re: vragje over zaad

      @ devils haze, ik zie nergens staan dat het zijn eerste kweek is.

      Er staat: wand het is de 1rst keer da ik amezia ga kweeke

      gtzz

      Comment


        #4
        Re: vraag over zaatjes

        zaatjes?? was dat??

        amezia???? welke soort???????? amezia...frapant...
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: vraag over zaatjes

          Hier op het forum hebben we geed zaatjes

          wie kweken enkel met zaadjes ik kan je ook niet vertellen waar je goed amnezia zaatjes krijgt dus maar voor zaadjes van amnesia krijg je bij greenhouse

          Comment


            #6
            Re: vraag over zaatjes

            gewoon naar een headshop gaan

            Comment


              #7
              Re: vraag over zaatjes

              Zaden kan je hier bestellen http://www.growshopalien.com/onlineshop/nl/index.html
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: vraag over zaatjes

                whahaha.....zaaDjes van AMNEZIA haze.....
                zou je deze wel nemen aangezien ik het idee heb dat U niet eerder hebt gekweekt zou natuurlijk wel kunnen maar is tenslotte maar een vraagje.

                Ervaring?? zijn geen makkelijke dametjes hoor.....
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #9
                  Re: vraag over zaatjes

                  Komaan mensen

                  spellingsfoutje kan toch altijd gebeuren. Zoals Belladonna al zei kan je altijd terecht op de sponsor (alien growshop) z'n site die een uitgebreid gamma aan zaadjes heeft of je kan er altijd eens langs (winkel) gaan wat me precies beter lijkt.
                  Je zal er met raad en daad geholpen worden.
                  Grtz.

                  Comment


                    #10
                    Re: vraag over zaatjes

                    heey den bolle hang jij dan nooit eens de grapjas uit ?????
                    maak jij nooit een grapje met iemand ?????
                    maar weet je wat het grapigste is hij schrijft zaatjes dus met een t zoals ik ook nu net heb gedaan. en hij wilt een wiet kweken waarvan hij de naam niet eens kan schrijven. of zijn leeftijd klopt niet (dus dat die minder jarig zou zijn) of die gast ligt wat achter en zal het kweken van amnezia met een s ook een stuk lastiger zijn als je snap wat ik bedoel ghehehehehe

                    Comment


                      #11
                      Re: vraag over zaatjes

                      Amnesia -> Amesia (das 1 lettertje vergeten)
                      en niet weten dat het met een S ipv een Z geschreven is kan gebeuren
                      Anyways: Amnesia bloeit heel lang en worden heel groot( qua hoogte). Groter dan indica soortjes alleszinds, veeeeeel groter.

                      Mocht je de vorige zin niet verstaan hebben dan ga je best eens langs om volledige uitleg over hoe je het beste kweekt want je vraag lijkt eerder heel eenvoudig over een relatief moeilijk plantje .
                      Op het forum vind je alleszinds een heleboel informatie over hoe je moet kweken!

                      Greetzzz

                      Jona

                      Comment


                        #12
                        Re: vraag over zaatjes

                        aanrader wat betreft de amnesia haze is absoluut die van hy-pro,dat is een echte amnesia
                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: vraag over zaatjes

                          veel geduld ten eerste ,geluk dat je geen beestjes hebt , maar verder een heel verstandige keuze
                          ik rook hem nu enkele maanden zelfs die van buiten was verschrikelijk goed dit jaar,ik heb ooit ergens gelezen er maar een breeder is die de echte amnesia heeft ? is dit waar of niet,aan de prof's of semi prof's to explain groene groetjes Dutch quality seeds had ik van amnesia een heerlijke soort en knallers van toppen
                          Last edited by latindos; 2 November 2009, 19:55.
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                          Comment


                            #14
                            Re: vraag over zaatjes

                            Tjonge jonge wat een zeik bakken zeg

                            Kijk is bij de link die ik he gaf of bij boboseeds van dit forum
                            Waarom zou je gen haze kweken ? of waarom niet als het je eerste keer is
                            is mega goed wietje en lekker.
                            Zolang je een goede kweek maakt dan maakt het niet uit welk zaad je neem
                            Als je het doe moet je het goed doen , wens je suc6 met je kweek en blijf je volgen
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: vraag over zaatjes

                              @bella...: Niet volledig mee eens, excuses belaatje.......
                              Als men als onervaren persoon een kweekje wilt opzetten waarom dan niet de eerste keer ervaring opdoen met een lichter en makkelijke soort in plaats van ineens zwaar in d enesten te komen met een moeilijke plant....denk ik dan toch........

                              dus misschien een kleine opmerking of beter gezecht een TIP om deze persoon z'n eerste met een makkelijke plant te doen.......

                              ach ja wat maakt het uit............greets Kweker
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X