Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over zaatjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vraag over zaatjes

Er staat nergens dat het zijn eerste kweek is
    En waarom beginnen met makkelijk? Je kan het ook gelijk goed doen
    God was never on your side..

Comment

"En waarom beginnen met makkelijk? Je kan het ook gelijk goed doen"

'Makkelijke soorten' kun je ook gelijk goed doen.

En bij 'makkelijke soorten' heb je meer kans op een succesvolle oogst dan bij een 'moeilijke soort', (de eerste keer) Voorkomt teleurstelling
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Nou bella....heb er enigszins wel een kleine verklaring voor:

Klik je dus op z'n naam, zie je stats staan...daarij staan 3 posts met zijn voorstellen, vraag en dit....in d evraag gaat het over welke lamp kan hij/zij het beste gebruiken en hij/zij heeft een kast gebouwd....ook vraagd deze persoon zich af welke filter en afzuiging moet nemen dus allemaal advies gevraagd.

Dus MIJN CONCLUSIE: het is een startende kweker....die eens wat kleur in z'n leven wilt blazen en lekker wilt kweken.

Nou waarom zou je dan MOEILIJKE zaden nemen als je ook makkelijke zaden kunt nemen zonder al te veel stress en problemen.....
        neem je dus makkelijkere zaden wat ook best moeilijk kan zijn zou het natuurlijk ook kunnen dat z'n oogst iets beter is dan met moeilijke zaden.
        Met makkelijke zaden stel ik voor dat als er iets aan de hand is dat de planten het WEL kunnen hebben en dat ze net als bij Moelijke zaden erg moeilijk gaan terwijl het eigenlijk oook wel makkelijk kan. Dus neem gewoon als je begint makkelijke zaden en doe het goed met deze dan slechter doen met veel stress en kopzorgen door moeilijke te nemen....................

PPPPPPfffffffff......deze persoon vraagd advies....krijgt hij.........greets NOGMAALS C

en trouwens 5 dagen geleden is dit geplaats, ergens een reactie tussendoor????? NOPE dus zou het een plakker zijn of effe advies vlug inwinnen????geen idee.......... tijd zal het uitwijzen
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Een soortje nemen die gewoonweg korter bloeit zoals pakweg 9 weken maakt het makkelijker om een foutje uit de weg te gaan. Je hebt meer kans om in de problemen te komen bij planten die echt 13,14 of zelfs 15 weken moeten staan (waar je medium echt uitgeput geraakt en je helemaal op toevoegingen moet gaan teren wat voedingsstoffen betreft). In de tijd dat een Haze/Amnesia af is denk ik dat je al 5-6 weken ver bent in een 2de ronde mocht hij kiezen voor een kortbloeier.

Al geef ik Bella heel zeker gelijk omtrent dit standpunt:
          En waarom beginnen met makkelijk? Je kan het ook gelijk goed doen
          Helemaal akkoord (zo vond ik het mezelf voor de eerste keer niet zo slecht doen, als volledige leek -wel met het hulp van dit forum- 240/400 halen, mits herma's...). Het kan dus wel om het vaneerste keer goed te doen al lijkt me dat een haze dat misschien wel niet bewerkstelligt...

Greetzzz

Jona
          Last edited by Jona; 2 November 2009, 23:37.

Comment

en dit is wat ik bedoelde met deze soorten....iedereen weet dat deze geen makkelijke planten zijn....
            belaatje geef je ook wel gelijk 98% 2% voor mezelf........lol....alleen als beginner raad ik het echt af.........een haze dan zoals JONA zegt idd.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Bezig...
            X