Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

herma's????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

herma's????

Korting op 420shop
    Hey

Heb 20 plantjes in de kas staan, allemaal vrouwtjes, maar nu komen er tussen de vrouwelijke bloemen overal dikkere uitsteekseltjes uit. De plantjes beginnen nu aan week vijf van de bloei. Bij sommige planten gebeurt dit slechts op enkele toppen maar enkel planten zitten er volledig vol mee.
    De uitsteksels zijn iets langer dan een halve centimeter en lijken nog het best op kleine, groene banaantjes. Ze komen voor in groepjes.

Iemand hier ervaring mee. Denk dat het om herma's gaat maar heb nog nooit zo'n massa van de "banaantjes" gezien en vind ook (nog) geen zaadzakjes.

Grtz
    Stoned is the way of the walk...

Re: herma's????

Als de banaantjes er al zijn dan heb je het zitten, al je wiet zal vol met zaad zitten.
    Van welke zaadbank komen die zaden? Zeg alstublieft niet dutch passion.
    plaats anders een foto dan ben ik zeker.

gtzz

Comment

Stoned is the way of the walk...

Comment

goeie foto's laten zien is veel makkelijker, dan kennen we het allemaal goed zien ook maar wel balen als je manwijfen hebt

Comment

der aus travestieten
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

hello,

Zit met zelfde probleem, paar weken geleden problemen gehad met mijn temperatuur als de lamp uit was. en denk doordat ze beginnen te stressen zijn (want was soms 14-15graden maar) dat het daardoor herma's geworden zijn...kan dit?
            Maar had twee soorten staan (6 misty en 8 northerlights) mijn northerlights zijn allemaal herma's geworden.verschijnen op alle hoofdtoppen banaantjes. maar vind nergens van die zakjes waar het stuifmeel in zit???? En rare is toch, dat enkel mijn northerlights het hebben en mijn misty's niet terwijl ze in de zelfde tent staan...???
            Kan dit ook dat gewoon het zakje met stuifmeel open gegaan is al en enkel mijn northerlights bevrugd heeft en dat de bannaantjes die ik nu zie gewoon de zaadjes zijn die ze aan het aanmaken is zijn??? want is nu toch al twee weken die verschijning en mijn misty's blijen mooi doorbloeien met niets van mannelijk gen in !!!
            Heb dit nog nooit voorgehad, daarmee deze vragen hier nu...
            Iemand soms ook al zo iets tegen gekomen en/of meningen over.

grtzzz

Comment

Van welke zaadbank komen die northern lights? Want sommige zaadbanken hebben zeer slecht vrouwelijk zaad die gevoelig is voor herma te worden. volgens hetgeen ik weet produceren die banaantjes het stuifmeel. Je mistys zullen vol met zaad zitten. Die banaantjes worden geen zaad, die produceren enkel stuifmeel welke de bloemetjes bevruchten en in de bloemetjes komen er zaden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                Van welke zaadbank komen die northern lights? Want sommige zaadbanken hebben zeer slecht vrouwelijk zaad die gevoelig is voor herma te worden. volgens hetgeen ik weet produceren die banaantjes het stuifmeel. Je mistys zullen vol met zaad zitten. Die banaantjes worden geen zaad, die produceren enkel stuifmeel welke de bloemetjes bevruchten en in de bloemetjes komen er zaden.

Dus die banaantjes worden de stuifzakjes? dan zou ik gewoon beter mijn hema's eruit halen en ze in de veranda stellen ofzo? dat ze enkel hun eigen kunnen bestuiven? zodat ik terug er vrouwelijk zaad van krijg of niet?
                en de northerlights waren van het merk female seeds.

grtzz

Comment

Dutch passion lijk de mijne hoop ik ook niet voor jou het geval ,dit hoef ik ,nooit meer
                  Last edited by latindos; 5 November 2009, 18:06.
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

20 plantjes ben je beroeps blower
                    God was never on your side..

Comment

Comment

Voor mij ook nooit geen dutch passion meer.
                        10 zaden 9 herma's
                        Door dutch passion ben ik overgestapt op stekken.
                        Altijd dames .

Grtz.

Comment

Mijn 20 plantjes staan onder een 600w lamp en in tentje van 1.2m op 1.2m
                          Laat plantjes na ontkiemen maar een week, max 10dagen op 18u licht, daarna op 12u.
                          De plantjes worden elke keer max een meter,veel handiger.

Nu over het probleempje.
                          Is dan nu beter dat ik mijn herma's eruit haal voor de zaadzakjes volledig beginnen te vormen? en vernietig ik ze best of laat ik ze gewoon hun natuurlijke gang gaan in mijn veranda ( weg van de tent die boven staat) om zaad te produceren?

grtzzz

Comment

Ik vermoord ze altijd , puur uit frustratie.
                            Geeft wel een prettig gevoel.

Grtz.

Comment

Ik heb ze niet omgelegd en heb nog een opbrengst gehaald van 240/400. Met 4 planten op een vierkante meter. Gewoon alle mannelijke zakjes wegknippen. Je moet het wel grondig doen en echt dagelijks kijken. Als je het een beetje laat liggen dan ga je binnen de kortste keren bevruchting hebben. Ik was al enkele weken ver en had ook 4 weken groei gehad dus ik vond het waard om door te gaan. Het heeft me niet teleurgesteld alleszinds .

@Robba: had jij een thread over die herma's? Die moet ik op het hoofd gezien hebben denk ik... Dutch Passion raad ik nooit aan iemand aan. En tot mijn grote teleurstelling had Soft Secrets in hun laatste nummers heel wat pagina's aan Dutch Passion seeds besteed... Zo zullen er vast nog herma's komen
                              Greetzzz

Jona

Comment

Bezig...
                              X