Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

herma's????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: herma's????

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
    Ik heb ze niet omgelegd en heb nog een opbrengst gehaald van 240/400. Met 4 planten op een vierkante meter. Gewoon alle mannelijke zakjes wegknippen. Je moet het wel grondig doen en echt dagelijks kijken. Als je het een beetje laat liggen dan ga je binnen de kortste keren bevruchting hebben. Ik was al enkele weken ver en had ook 4 weken groei gehad dus ik vond het waard om door te gaan. Het heeft me niet teleurgesteld alleszinds .

@Robba: had jij een thread over die herma's? Die moet ik op het hoofd gezien hebben denk ik... Dutch Passion raad ik nooit aan iemand aan. En tot mijn grote teleurstelling had Soft Secrets in hun laatste nummers heel wat pagina's aan Dutch Passion seeds besteed... Zo zullen er vast nog herma's komen
    Greetzzz

Jona
    Ja ik had er 2 , 1 binnen en 1 buiten kweek, allemaal herma's op 1 plantje na.
    Maar heb ze al laten verwijderen.
    Ging binnen erg goed had zelfs 13 vingerige bladeren.
    Maar werd een groot drama.
    Ik koop nooit meer wat van dutch passion.
    40 euri aan zaad was weggegooit geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robba View Post
      Voor mij ook nooit geen dutch passion meer.
      10 zaden 9 herma's
      Door dutch passion ben ik overgestapt op stekken.
      Altijd dames .

Grtz.
      ja oke ,ik voorheen ook ze smeten ze rond je oren! nu niet meer
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Hey,

Eerst en vooral lukt het me niet om foto's op de site te krijgen, probeer later wel nog eens...

Even voor alle duidelijkheid, uit de banaantjes komt het stuifmeel? Waarvoor dienen dan de zakjes. Heb nu twee planten uit de tent gezet omdat ze er echt vergeven van zitten maar vind geen zakjes die , als ik het goed begrijp, onderaan de vertakkingen of de topjes zouden zitten.
        Bij tien andere planten heb ik alle toppen waarin bannatjes zaten weggeknipt ( bijna met tranen in de ogen, je blijft gewoon wegknippen!!!), verder heb ik alle losse eruit getrokken.
        Het eigenaardige is dat sommige planten volledig geen verschijnselen vertonen.

Ik heb echt uren gespendeerd en check nog steeds elke dag op banaantjes.

1.Komt het stuifmeel nu eigenlijk uit de banaantjes want ik vind echt geen enkel zakje waar geen witte haren uitkomen?
        2.Als ik de andere twee planten , die vol zitten, gewoon verder laat afbloeien, heb ik dan terug vrouwelijk zaad?
        3.Zal dit zaad ook eerder herma - gevoelig zijn?

GRTZ

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        20 plantjes ben je beroeps blower
        Last edited by westport; 10 November 2009, 16:10.
        Stoned is the way of the walk...

Comment

Attached Files

Comment

Yes, zet er morgen zeker meer op!!!

Comment

zet je camera op macro beeld dan kan je heel close gaan en beter foto's maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cannafarmer View Post
                Hey,

Eerst en vooral lukt het me niet om foto's op de site te krijgen, probeer later wel nog eens...

Even voor alle duidelijkheid, uit de banaantjes komt het stuifmeel? Waarvoor dienen dan de zakjes. Heb nu twee planten uit de tent gezet omdat ze er echt vergeven van zitten maar vind geen zakjes die , als ik het goed begrijp, onderaan de vertakkingen of de topjes zouden zitten.
                Bij tien andere planten heb ik alle toppen waarin bannatjes zaten weggeknipt ( bijna met tranen in de ogen, je blijft gewoon wegknippen!!!), verder heb ik alle losse eruit getrokken.
                Het eigenaardige is dat sommige planten volledig geen verschijnselen vertonen.

Ik heb echt uren gespendeerd en check nog steeds elke dag op banaantjes.

1.Komt het stuifmeel nu eigenlijk uit de banaantjes want ik vind echt geen enkel zakje waar geen witte haren uitkomen?
                2.Als ik de andere twee planten , die vol zitten, gewoon verder laat afbloeien, heb ik dan terug vrouwelijk zaad?
                3.Zal dit zaad ook eerder herma - gevoelig zijn?

GRTZ

Comment

zo zien die toestanden eruit

Comment

hoi mede grower

ik heb het met mijn vorig kweekje ook gehad en te laat gezien, resultaat al mijn wiet vol met zaden. de wiet is wel lekker maar veel pruts werk om alles eruit te halen, let op voor het omhulsel als je dat oprookt krijg je verschrikkelijk veel pijn in je hoofd.

als je er vlug bij bent en deze planten eruit haalt heb je kans dat je andere gespaard blijven. voor je begind met je volgend kweekje je tent van onder tot boven ontsmetten he.

niet opgeven en volgende keer beter.

groetjes

de groene wolk

Comment

Heb er gewoon de slechtste uitgehaald. Bij de rest om de twee dagen grondig checken op banaantjes en hopen dat de schade nog meevalt. Is de eerste keer dat het echt tegen slaat, maar zoiets kan ons alleen maar leren voor de volgende, hopelijk meer succesvolle kweekjes.

GRTZ

Comment

Waren er van Sweet Seeds bij dus (bij die planten die je weggedaan hebt)?

Comment

ik heb zonet mijn derde herma gespot ,hok lijkt bijna leeg nu nog twee wel hele mooie dames ,ik was ook begonnen met de ballen er af te snijden van de derde maar ik gooi hem er morgen uit ook al is hij qua %70 vrouw schat ik ,de derde week wordt het al gevaarlijk voor bestuiving ,(btw kan iemand dat bevestigen in welk stadium of week de mannelijke plant de vrouwelijke bevrucht?),doch wil het risico niet nemen ,ook al hangt er een 600 watter boven ,liever twee echte ladys met buds dan buds met zaden ,ieder zijn mening en idd volgende beter
                          Ps wil wel kwijt het mijn twee planten zijn met de minste stress (bijna nigil en groene steeltjes overal )die volkomen vrouwelijk zijn uitgegroeid ,de rest werden herma's (remeber alway's Ducht passion is gevoelig voor stress
                          @ jona thx voor de hulp in de topics hierover en de feedback !!
                          Last edited by latindos; 10 November 2009, 02:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                            ide rest werden herma's (remeber alway's Ducht passion is gevoelig voor stress
                            Dat mag ook best in het vetgedrukt hoor

Comment

DP zuigt, SS rocks!!! 10tallen soortjes hebben ze bij DP, maar als ze allemaal negatief beoordeeld worden zouden ze zich beter bezig gaan houden met 1 strain die ze kunnen garanderen! Prutsers...
                              Grtz $iR
                              sigpic

Comment

Lol...
                                Grtz.

Comment

Bezig...
                                X